WAT..voelen jullie als de baby beweegt!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Donna35, 17 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik voel sinds deze week ook 'iets'. Ik kan het het beste omschrijven als plopjes. Het lijkt op je darmen, maar op een andere plek en het voelt toch ook weer anders. Net of een stukje plastic wordt ingedrukt en weer langzaam terug floept.. Lekker duidelijk, haha.. ik voel het dus van binnen en niet van buiten.
    Ik voel het voornamelijk 's avonds als ik op de bank zit of in mn bed lig of als ik rustig in de auto zit bijvoorbeeld.

2. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Plopjes en schopjes idd, ik kan het gewoon niet goed uitleggen! Inderdaad zoals iemand anders al zei:
    Alsof er iemand aan de binnenkant zit te tikken op je buikwand.

Mijn vriend kan de baby ook al voelen, dit alleen als ik op mijn buik ga liggen en hij zijn hand eronder legt. Misschien een tip?

3. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik vond het gewoon echt schopjes.... :rolleyes:
    Zoals ik dacht en verwachtte dat het zou voelen zo voelde het ook...

Nu daarintegen zijn het echt schoppen en geen schopjes meer ;)

4. efina

efina Actief lid

13 jul 2008
    283
    0
    0
    thuishulp
    emmen
    Ik hoor om me heen dat je de tweede al kunt voelen vanaf 15 weken....iemand hier ervaring mee?

5. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Zou het kunnen dat ik de baby al voel?
    Ik voel nl af en toe net iets verschuiven in mijn buik, een raar gevoel. Precies of er draait zich iets om binnenin.
    Zou wel vroeg zijn he, het is mijn 1e?

6. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik voelde het al met veertien weken en het begon met die plopjes/bubbeltjes.
    Dit gevoel werd in de volgende weken steeds sterker en nu voelt het echt als een puntvoet/knie tegen mijn buikwand. Of mijn blaas..
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet het prettigste gevoel van de wereld vind. Maar wel het mooiste gevoel en het mooiste idee natuurlijk.

7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ja ik dus, ik voelde haar deze keer al met 14 weken. Ik zat in de auto en daar was het. Als een gasbubbeltje aan de zijkantr van mijn navel. Ik dacht eerst: neee dat kan toch niet nu al, maar dat gasbubbeltje bleef en bleef en bleef maar.. Toen wist ik dat het mijn baby was, gas kan nooit drie dagen op dezelfde plek blijven bubbelen.. :)

8. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Da's inderdaad wel heel erg vroeg.. Zouden het niet je ingewanden kunnen zijn die verschuiven o.i.d?

9. Marscha

Marscha Niet meer actief

Ik had het gevoel alsof er bijtjes in mn buik verdwaald waren geraakt en soms tegen iets aanvlogen...

beter kan ik het niet beschrijven :oops:

10. sylvie1988

sylvie1988 Actief lid

23 mrt 2008
    150
    0
    0
    haarlem
    bij mij voelde het als een spiertje wat samen trok.
    En zodra ik dan besefde edat dat de kleine was was het weer over haha.

11. lilianne79

31 jul 2008
    6
    0
    0
    Ik voelde mijn kindje voor het eerst met 15 weken, voelde als kriebeltjes. nu voel ik plopjes, duidelijke schopjes die aan de buitenkant ook te voelen zijn. Het gevoel dat jij hebt herken ik niet, maar volgens mij verschilt dit van persoon tot persoon.

12. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    bij mij zijn het plopjes die ik voel ze worden steeds duidelijker en zijn steeds vaker aanwezig....soms kan je het ook al een de buitenkant zien maar dan moet je wel heel goed kijken....mijn vriend heeft het 1 keer gevoeld en voelt nu ook steeds maar kan het niet plaatsen dan :D

Deel Deze Pagina