Hoi dames, Wij zijn net als onze eerste wondertje al 2 jaar bezig voor onze tweede wondertje...Helaas zonder succes...in januari hebben we afspraak bij mijn gynacheloog...ik wilde het zo lang zelf proberen...onze eerste kwam ook naar 2 jaar spontaan... Alleen vind ik het zoooo jammer dat we deze ronde onze ei hebben gemist....We deden het netjes om de dag tot onze eisprong...die dag was het belangrijkste,omdat ik die dag mijn eisprong gevoeld had..Maar helaas was mijn man zooooo moe dat het niet gelukt is om de daad te doen((((ik baal zooooo erg...dus voor het laatst hebben we woensdagnacht geklust en vrijdagochtend voelde ik mijn eisprong... Hopelijk brengt dit dan toch iets op....Ik ben kapot na 2 jaar....
Als je daarvoor gewoon om de dag hebt gedaan, heb je 2 dagen voor je eisprong dus nog seks gehad? Dan maak je gewoon nog kans hoor deze maand zaadjes kunnen wel een tijdje overleven. Hopelijk is het snel raak, jullie wachten al zo lang
hoi hoi Ik klets graag met je mee.. hier inmiddels ook alweer 15 maanden onderweg voor nummer twee! In de tussentijd wel een miskraam gehad, maar daarna lijkt er tot nu toe maar weinig te gebeuren in dat lijf van me :x. Doen het netjes om de dag, heb positieve ovu testen en temp was deze ronde ook omhoog, maar voor alsnog zit mijn ongi al weer te wringen Hopelijk is het bij jullie raak voor je naar het ziekenhuis moet! liefs
Hoi dames, Gelijk hebben jullie maar na 2 jaar geloof ik dat ook niet meer...Elke maand zakt de moed weg...het rare was ik heb vrijdag de eisprong gevoeld maar 2 dagen lang had ik wel slijm hmmm.... Hopelijk is het voor ons allemaal snel raakkkkk...
@Sem frummel: ik zie ook dat je lang bezig bent net als ons... We moeten de moed niet opgeven ik blijf en probeer ergens toch nog positief te denken... @Smnee: ja geduld is ook ooit op, maar we kunnen niks anders dan blijven hopen helaas
ja positief blijven doen we ook ik heb er op een bepaalde manier rust in gevonden en me leven nu weer anders ingedeeld en wie weet helpt t maar aan de andere kant hebben we ons erin berust dat we met zijn 2 en blijven en dat geeft ook rust voor me zelf maar ook voor onze relatie jij heel veel sterkte en succes in zh