hoi hoi ik heb een vraagje, vorige week hebben wij de ivf info avond gehad en nu kregen we daar informatie over een training genaamd ivf en je gevoel. dit is een psygische training om alles rondom de ivf een plekje te kunnen geven. heeft iemand hier toevallig die training gevolgd en heeft het geholpen? en wat kun je er van verwachten? kuzz
Wij hier ook geen training gehad hoor. Ik ben van mening dat je je gevoels toch met je partner kan delen. En anders wel bij de meiden hier op het forum. Zij begrijpen mij!
Hoi mommy to be, we hebben ook geen training gehad, maar zoals Elvira al zei met jouw partner praten/delen en hier op het forum met all andere meiden is voor mij het beste tot nu toe gewest. Ik wens je heel veel succes liefs Luisa
hoi hoi bedankt voor jullie reacties. dat praten met manlief zit wel goed hoor gelukkig! en ik moet ook eerlijk zeggen dat ik echt superblij ben dat ik hier met jullie alles kan delen. met lotgenoten praten, elkaar opbeuren en info vragen. wat dat betreft is dit forum echt supertoppie en zou ik dat ook echt niet meer kunnen missen! maar ik vroeg me gewoon af of die training nog iets toevoegt aan het hele ivf gebeuren. ik blijf hoe dan ook lekker hier mijn hart luchten en lekker met jullie mee kletsn. kuzz
Hey mommy to be, Ik heb toevallig vandaag aangegeven bij het ivf-team dat ik daar geen behoefte aan heb. Ik heb er dus ook geen ervaring mee.. Ik persoonlijk ben juist iemand die liever met iemand in mijn omgeving praat (of het forum wat toch nog wat anonimiteit kent) dan met een onbekend iemand die ervoor "geleerd" heeft. Ik zelf heb 3 jaar een sociaal/maatschappelijke studie gedaan en ken de trucs/kneepjes en irriteer me snel als ik die herken bij hulpverleners... Dus praat liever met mijn man, mijn beste vriendin en mijn moeder.. die slepen ons er wel doorheen. Voor iedereen is de keuze anders natuurlijk..... je hebt nog even om erover na te denken.. Wanneer heb je je intake gesprek bij het ivf-team? xxx Jootje