bloed,door ei?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door music4life, 5 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

hallo
    ik moet dit even vertellen en jullie mening horen..
    ik gebruik de persona ovulatie test nu 4 maanden ,,gister ochtend moest ik de urine stick erin plaatsen ,,yess hij gaf mijn ei aan,,,maar in de avond,,veloor ik helder bloed,,best veel ,,,toch hebben mijn man en ik geklust,we waren in een melige bui en hadden een plezierige avond :)
    na de daad,zat op de handdoek best veel bloed,,mijn man shrok en hij zei,,op dag 16 van je cyclus?! das raar,,en hij geeft je ei aan? nu deze ochtend heb ik weer een urine test moeten doen,,en ja hoor weer geeft hij mijn ei aan! en ik heb inmiddels wel ffies een tanpon in gedaan...
    we vrijen om de dag,,
    wat vinden jullie hiervan :rolleyes: ;) :D

2. veertje23

veertje23 Actief lid

2 mei 2007
    333
    0
    0
    Verzorgende
    Gelderland
    Hallo
    Ik heb dit ook wel eens gehad op de dag van de eisprong bloed verloren. Dacht ook he nu al ongi dat kan nooit met de eisprong haha. Na gevraagd en het blijkt dat je tijdens je eisprong ook wat bloed kan verliezen dus het schijnt er soms bij te horen. gelukkig hebben jullie toch geklust dus wie weet :D
    Groetjes Veer

3. music4life

ja idd,,,we willen vanavond ook klussen ,omdat ik dus nog steeds mijn ei heb,of komt,,maar wel vervelend als ik nog bloed

4. music4life

weet iemand hoe lang doe bloeding duurt,,vind het niet echt fijn om te vrijen met bloedverlies....

5. Bij mij duurde het 2 dagen
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 2&start=15

Nu heb ik gisteren en vandaag geen bloed meer en vandaag voel ik wel wat steekjes, dus wie weet een innesteling. Of een voorbode van ongesteldheid, maar dat zullen we over ruim een week weten

Komt goed meis!

6. music4life

ok ja ik vind het alleen zo jammer van dat bloeden ,,omdat ik juist nu mijn ei heb ,,en het nu dus goed is om te vrijen

Deel Deze Pagina