@ jannekevl ik gebruik Kugest tabletten van VSM en die werken perfect als ik misselijk ben neem ik een pil in en na 5 minuten is het vervelende misselijkheids gevoel helemaal weg kan het iedereen aanraden
Bij mij begonnen de symptomen met pijnlijke borsten. Gelukkig heb ik geen last van extreme misselijkheid, maar wel van een verhoogde eetlust en extreme vermoeidheid. Ik heb niet eens meer zin om mezelf uitgebreid mooi te maken voor ik de deur uit ga. Als het aan mij ligt loop ik lekker de hele dag in een sweater en trainingsbroek rond. Heerlijk!
het begon met extreem gevoelige borsten. daarna vaker naar de wc moeten. tegen een week of 6.5 na een week met griep te hebben gezeten met vlagen misselijk. soms een paar dagen achtereen, dan een paar dagen niet. soms een paar keer op een dag oh en met vlagen moe. zeker als ik misselijk ben, dan ben ik niet vooruit te branden
Voel me nu met 4 weken al alsof ik hoogzwanger ben XD rugpijn, een gevoel dat soms op harde buiken lijkt, kortademig, moeeeeeh !!! Maar ook gewoon misselijk dus Gefeliciteerd schat !!
ik heb nogal last van pijn in mijn buik. Ook ben ik heel gevoelig en prikkelbaar. Die buikpijn zit mij dwars... ik hoop dat het allemaal goed gaat.
Mijn symptomen zijn: Erg gevoelige borsten. Vaker naar de wc moeten. Moe zijn. Misselijk zijn, nergens trek in hebben of juist wel! Puistjes op mijn neus en voorhoofd (heb ik normaal nooit) Pijn in mijn onderrug. Buikpijn (voelt als lichte menstruatie en steken, vooral bij mijn liezen enz in de buurt) @Danelie, wat heb je voor buikpijn? ik maak me er ook zorgen over.. hopelijk is alles goed, ik heb a.s. vrijdag de eerste intake en echo bij de vk en jij?