Hallo Dames, Ik ben bijna 19 weken zwanger. Als ik me hand op me buik zet voel ik kleine bewegingen/trillingen/of een hartslag gevoel Wie van jullie heeft ook zoiets gevoeld?
ik ben nu 17 weken en ik voel nog niks, alleen me hartslag voel en zie ik, mijn placenta lig aan de voorkant dus vandaar dat ik alleen me hartslag overal op de buik zie kloppen.
De hartslag die je voelt is van jezelf, die kan je van de baby niet voelen. Zou wel fijn zijn voor alle onzekere mamas onder ons haha.. trillingen heb ik ook gevoeld die periode. Maar vooral plopjes. Alsof er iemand met zijn vinger tikte in de binnenkant van mijn buik. Bewegingen voelde ik toen nog niet, daar was het nog te klein voor en mijn buikwand te dik gok ik. Ik ging rond week 22 aan de buitenkant ook de plopjes voelen.
Hier ook bijna 19 weken! Als ik mijn hand op mijn buik leg, begint de kleine meestal vrolijk te schoppen. Vooral op zijn zusje reageert hij heel sterk . Gister heeft ook papa het voor het eerst weer mogen voelen, zo bijzonder! Ik voel geen trillingen..
ik voelde met 19 wkn idd ook trillingen. nu zijn het al echt schopjes! zo leuk! wordt steeds mooier! geniet ervan! xxx
dit is mijn 2e.. en voel m heel lichtelijk soms snachts... als dat m is dan.. ben er nog niet helemaal van overtuigd.. moet ook super concentreren en stil liggen wil k iets voelen bewegen. dan voel k m ook wel eens verschuiven heb ik het idee. van de ene naar de andere kant.. maar trapjes voel ik amper.
met 14 weken voelde ik de eerste plopje en met 15 weken voelde ik al schopjes, 18 weken kon de rest het voelen maar ik zou zeggen geniet ervan want het is een heerlijk gevoel
Van week 16 tot week +/- 19 waren het plopjes/borreltjes. Ik heb af en toe wat onrustige darmen en ik vond het heel erg lijken op luchtbelletjes in mijn darmen maar dan op 1 plaats (boven mijn schaambeen) en veel vaker. Inmiddels zijn het af en toe flinke schoppen waar ik heel soms zelfs beetje van schrik. Maar over het algemeen trappelt ons meisje rustig.
Vanaf week 12 begon ik te twijfelen, zijn dit mn darmen of is het de muppet? Vanaf week 14 duidelijk: dit is de muppet en met 15 weken al kon m'n man 'm ook duidelijk voelen.
Ik voel nog niks... Lig vaak in bed met mn hand op mn buik te wachten, maar dan gebeurd er niks, haha! Ook overdag soms op t werk (zit hier toch in mn eentje) maar nog geen voelbare actie in mn buik... Lijkt me super als ik de beeb ga voelen!!
vanaf week 16/17 vage strelingen/plopjes laag in de buik en vooral als ik me er op concentreerde. vanaf week 19/20 werd het duidelijker. vanaf week 21 wist ik heel zeker dat ik de kleine voelde bewegen van binnen. sinds vorige week reageert het ook duidelijk op mijn hand. eerst wat schopjes er tegen aan en dan voel ik gewoon hoe het tegen mijn hand aan komt liggen. manlief heeft tot nu toe maar 1x de kleine kunnen voelen in week 21. Het houdt zich ook altijd stil als manlief zijn hand op mijn buik legt. kleine plaaggeest. en ik kan niet zeggen dat het zeer doet, nee. nog niet in elk geval het trapt nog niet tegen ribben of iets dergelijks aan. het voelt alleen vervelend als het tegen de blaas/endeldarm aantrapt. oh en het is geen stomme vraag hoor ik heb die vraag ook aan een vriendin gesteld toen die zwanger was