Hallo! Na een IUI moet ik altijd utrogestan capsules opsteken van 100mg 1 ochtend 1 middag 2 avond maar nu zouden die uit de handel zijn en heeft mijn apotheek de gyn gebeld en die zei dat ik dan de orale moest innemen 1 1 2 MAAR toen ik bij hem was zei hij dat de 200mg ook goed zou zijn 1 ochtend en 1 avond... Nu lees ik op internet dat je de orale ook vaginaal kan opsteken omdat het identiek hetzelfde capsuletje is??? De orale inname zou ook veel bijwerkingen hebben...
Hoi, Ik heb ook deze tabletten van 200 mg. Ik heb nog wel gewoon de vaginale versie. Je zou ze ook oraal kunnen nemen maar in d ebijsluiter staat inderrdaad dat je hier flinke bijwerkingen van kan krijgen. Ik heb het niet geprobeerd en gebruik ze dus vaginaal. Ik zou het anders gewoon even goed navragen. Zie dat je ook in België ( Limburg ) woont. Bij ons in de apotheek hebben ze deze tabletten nog wel hoor!
De 200mg zijn er nog, enkel de 100mg vaginaal zijn eruit... mijn apotheek heeft zijn collega's van half Limburg opgebeld en verdeler zegt dat ze uit de handel zijn... Gyn net gebeld en die zei van de orale dan te nemen! Maar als ik ze niet verdraag probeer ik ze eens vaginaal, want het is identiek hetzelfde!!