Wat vond je van de bevalling ?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Tanja20, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe beviel de bevalling ?

1. Viel mee

2. Viel tegen

3. Anders, namelijk ..

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Tegen.. heb er dan ook meer dan twee en half week over gedaan.

Weeen begonnen 7 op 8 juni.. had 8 juni 3 cm ontsluiting.. maar was nog maar 32 weken.. opgenomen in zkhs volgende dag was het 5 cm.. en toen bleef het stil.. nouja stil.. weeen waren er nog wel.. maar ontsluiting ging niet verder. Gyn stondt er met zijn volle verbazing naar te kijken.. ctg gaf giga weeen aan.. en er gebeurde niets.

op zich mooi natuurlijk, want hoe langer hij binnen bleef zitten hoe beter. Maar pff wel vermoeiend.. een week later was het 6 .. halve week later 7..
    en toen 24 juni weer de hele dag weeen gehad.. en uiteindelijk 25 juni.. ja hoor tien cm (dacht dat ie er nooit zou komen ;) ) vliezen doorgeprikt..

47 minuten geperst.. op zich ging het persen goed, maar mijn bekkenbodemspieren waren zo strak dat die niets meerekten op een gegeven moment. dus de gyn met de vingers de boel proberen op te rekken.. aaauw.. (geen pijnbestrijding gehad)
    en toen ie er uiteindelijk uit kwam scheurde ik van alle kanten in want hij was over de 6 pond.. dat had niemand verwacht aangezien ie nog maar 34 wk was :)
    heb het echt uitgegilt. haha achteraf schaamde ik me dood...heb twee weken lang geroepen.. dat nooooooit weer..

maar hoe cliche.. zou het nog wel een keer over willen doen.. want wat je er voor terug krijgt is prachtig..

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik vond het meevallen! de weeen vond ik erger als het bevallen zelf het persen bedoel ik. ik heb ook maar een half uurtje hoeven persen dus dat was ook erg snel gegaan.

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Mijn bevalling viel me 100% mee, zag er best tegenop.
    Het was een hele snelle bevalling van 3 uur en 48 minuten. Voordat ik iets gevoeld had, had ik al 6 cm ontsluiting. De rest ging bijna vanzelf.....heb weinig echte pijn gehad.
    Zou het zo weer over doen!

4. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Het viel zwaar tegen! Voor mij een vreselijke ervaring.

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Bevallen met 5 uur, en met vaccuum, maar ik vond het wel meevallen, tuurlijk ben je blij dat alles achter de rug is, maar ik zou het zo weer over willen doen.
    Je hebt na die tijd ook z'n supertrots gevoel.

6. Wendy06

Wendy06 Actief lid

26 jun 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    overwegend valt het dus mee...dat geeft een mens moed! :)

7. ik vond t ook allemaal wel mee vallen als je ooit verhalen hoort van mensen dan denk je echt van als ik dat ook maar niet krijg ofzo maar t veel allemaal wel mee,ik moet zeggen t is natuurlijk per persoon verschillend maar ik had n makkelijke bevalling van 2uur en 7persweeen en youri was er dus... ik mag niks klagen!

groetjes krulliewullie :)

Deel Deze Pagina