sex na bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door rianne23, 15 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    hoi

ik wist niet goed waar ik hem moest plaatsen dus doe ik het maar hier.

hoelang duurde het bij jullie voordat jullie weer sex hadden na de bevalling? ik heb een knip gehad en vloei ook nog een beetje. ik wil wel weer sex maar ben bang dat het zeer doet of dat het onhygienisch is omdat er natuurlijk wel een een wond zit dat moet genezen.

wie kan mij helpen de onzekerheid weg te halen?

liefs rianne

2. nicole26

nicole26 Niet meer actief

ehm ik was ook ingescheurd en heb na twee weken weer sex gehad , ze raden het wel af ivm infecties en dergelijke ... maar ik had zoiets van het is wel genezen het kan weer .. :)

3. Pam

Pam Actief lid

14 aug 2006
    275
    0
    0
    Wij 2 weken na de bevalling.. Maar ik heb geen knip gehad, had alleen een klein scheurtje die niet gehecht hoefde te worden!

4. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Als je denkt er aan toe te zijn dan moet je het gewoon proberen.
    Ze raden het allemaal af, maar je kunt ook nog altijd met een condoom vrijen toch.
    Dan weet je zeker dat er minder infectie gevaar drijgt.
    Gewoon op je gevoel af gaan.

Groetjes Anna

5. Gisimino

Gisimino Lid

24 aug 2006
    78
    0
    0
    Neeroeteren
    Hallo,

Ik moet nog steeds niet denken aan sex. Maar ik vloei ook nog steeds en heb ook nog steeds veel last van mijn knip. (Dit komt omdat de inwendige hechtingen nog niet opgelost zijn) Dus voor mij hoeft het allemaal nog even niet.

Groetjes,

6. Niet meer actief

wij hadden sex na 2 weken maar wel met condoom ivm infectie gevaaar ;)

7. manouk

manouk Actief lid

26 apr 2006
    291
    0
    0
    hier na 5 maanden nog geen sex. Ik heb nog steeds veel pijn van de knip en het uitscheuren en alleen al van het idee van het hebben van sex, verkramp ik helemaal.

8. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Hebben jullie nog niet geantwoord of het ook zeer deed...

Dat wil ik namelijk ook graag weten

9. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Mwah het was wel een beetje irriterend gevoel niet echt pijnlijk meer een schurend gevoel ... maar ik denk wel dat je echt ontspannen moet zijn

10. renata

renata Actief lid

21 dec 2006
    148
    0
    0
    wij hebben t na 6 weken geprobeert maar was echt pijnlijk en na 8 weken geprobeert en toen ging het goed!
    t voelt een beetje aan alsof er "te weinig" ruimte is ... maar je moet er even doorheen

11. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Hier ook een hechting door een klein scheurtje... na 2 weken weer. Vond het wel heel eng, was daardoor ook een beetje gespannend. Is wel weer even wennen, maar rustig aan beginnen en niet meteen rodeo :) ;)

12. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Owja, beetje vreemd, branderig, weet niet hoe ik het uit moet leggen maar fijn is anders. Het wordt wel minder naarmate je het weer vaker doet :)

13. melissa

melissa Actief lid

28 mrt 2006
    219
    0
    0
    misschien rare tip, maar ik heb toen eerst bij mezelf geprobeerd.Dat is maar vinger natuurlijk maar ik was erg erg opgelucht toen ik niets geks voelde ook geen pijn.
    toen durfde ik het weer te sexen! en het ging prima.
    ik zou ffwachten totdat je gestopt bent met vloeien, das voor jezelf ook fijner.zo ervaarde ik het tenminste.
    su-sex hahaahaha

14. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Wij hebben het na 4 weken weer gedaan, vond het toch best wel pijnlijk.
    Je bent ook gespannen dat heeft ook invloed.
    Na 6 weken had ik er geen last meer van en is het weer van ouds (tenminste als de kleine niet huilt :) )

15. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Na twee weken weer! Pffff..........moet er niet aan denken joh! Ik heb 30 hechtingen vanwege een gigaknip! :( :( Durf mezelf nog niet eens aan te raken daaro. Heb echt het idee dat het nooit meer goed komt daar beneden... :)

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik had ook meer dan 30 hechtingen vanwege 2 knippen en een flinke scheur (nog net subtotaal ruptuur).....en het komt echt goed hoor. ;)
    Heel af en toe heb ik er een beetje last van tijdens het vrijen als er wat meer spanning op komt te staan, maar da's eigenlijk zelden.

17. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    WOW 30 hechtingen?! Arme jullie! Dan kom ik nog goed weg met 3! Ik vond 3 al erg.

Sta wel versteld van het herstelvermogen van m'n lichaam zeg. Dat heeft de natuur wel goed geregeld.

18. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik moet er ook nog even niet aan denken, de hechtingen gaan goed geneest goed, maar als ik een tijdje loop een uur dan begint t zon pijn te doen aan de voor kant heel raar niet eens de hechtingen, alsof je een hele grote blauwe plek hebt(zat e rook maar is nu bijna weg ) en als ik ga zitten is deze pijn weg komt dit iemand bekend voor?

19. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    @Makey

Ja dat heb ik ook gehad zo'n blauwe plek gevoel. Dat is volgens mij de baarmoeder die drukt op je bekken. Ik heb toen paar dagen bewust alles heel langzaam aan gedaan en zo weinig mogelijk trap lopen en toen is het over gegaan.

20. Linake

Linake Lid

27 mrt 2007
    97
    0
    0
    huismoeder
    de panne

bij mij heeft et lang geduurd eer we trug sex hadden
    zeker een maand of drie
    en pijn tis precies trug de eerste keer :D

Deel Deze Pagina