Wat vond jij tegenvallen aan de bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Anique, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Quote Duna:Heb gesmeekt om een ruggeprik terwijl ik daarvoor anti-ruggenprik was en panish voor het aanbrengen! Nou als je zo'n pijn hebt dan wil je wel. En dat haalde de ergste pijn ook meteen weg, heerlijk was dat! Bij een eventueel volgende inleiding zou ik direct een ruggprik willen vanaf aanvang van de bevalling want het scheelt een hoop pijn en je kan alles beter aan. Eigenlijk ben ik van mening dat geen enkele ingeleide bevalling zonder verdoving moet beginnen want het is al meteen zo erg dat je echt ligt te gillen van de pijn. (En ik ben beslist niet kleinzerig)Quote.

@Duna, hier nog een, ook niet voor een ruggeprik maar had hem toen erg graag willen hebben!

2. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    Dames,hoe voelt toucheren eigenlijk?ja ik lees pijnlijk maar hoe voelt het,is het ergens mee te vergelijken??

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    dacht eeerst aan de weeënstorm maar de persdrang van 15 minuten voordat het mocht was volgens mij nog vervelender!!

persen was toen een verademing

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ik zou daar niet teveel zorgen over gaan maken!

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    idd!!

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    toucheren als baarmoeder er klaar voor is.. doet geen zeer.. kan hooguit iets vervelend zijn.
    Als ze echter gaan inleiden terwijl je lijf er niet klaar voor is en je BM daardoor nog heel hoog zit, dat kan heel erg pijnlijk zijn omdat ze stuk dieper moeten gaan.

7. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    oke thanx voor je antwoord!:)

8. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Het laatse stukje vond ik erg vervelend.
    Maar dat kwam omdat de VK had gezegt dat ze om 13.30 terug zou komen en het was dat moment rond 11.00.
    Nooit verwacht dat Ruben er al net na 12.00 zou zijn.

Het staan van het hoofdje was ook minder prettig, heb nog gezegt dat ik niet verder durfde omdat het zo zeer deed.
    Maar binnen20 min. persen was het al klaar.

En het hechten achteraf. Dacht dat ik er al klaar mee was, maar die verdoving Damned! Auch!

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    @limmeke, dat klopt niet altijd hoor. Bij mij werd getoucheerd voor het eerst na 4 uur weeën om de 2-3 minuten, ik bleek uiteindelijk 1 cm te hebben. maar ik ging door de grond. Het deed nog meer zeer dan mn buikweeën. Ze kon er niet bij en ik moest allerlei rare poses aannemen om dat te laten lukken.
    Later ben ik bij 2 cm en bij 3 cm weer getoucheerd. bij 3 cm zijn mn vliezen gebroken en werd de kleine aangesloten op de bewaking, dus dat duurde wat langer. Maar man oh man, wat deed het zeer.
    Als ik het zou moeten omschrijven zeg ik dat mn vagina oprekte en tegelijkertijd doorboorde..
    nee geen feestje...

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dan zat je BM dus blijkbaar ook nog heel hoog.. ik moet zeggen dat jouw omschrijving netter is dan de mijne... khad nl het gevoel dat ik gef*st werd door de gyn , maar dat is meer iets voor een 18+ forum hahahaha..
    eerste 2 zwangerschappen voelde ik er vrij weinig van.. maar deze keer hebben ze me kamers verderop kunnen horen vloeken.

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    haha, ja ik vind mijn omschrijving ook redelijk kuis;)
    Het was een hel.... Bij een evt volgende wordt er ook zo min mogelijk getoucheerd, dat weet ik wel. Ik wacht wel tot ik persweeën krijg, haha

12. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    poe hee dames.... en dan denken wij dat zwanger worden al moeilijk is...
    xxxx

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    hihi tja, dan moet je zulke topics niet lezen..;) lees dan maar die van de positieve verhalen!!!! (die lees ik nu ook hoor!!)

14. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    :$

ik had hier noooit moeten komen:(

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    @burberry: jawel joh, want over een paar weken word jij getoucheerd en valt het reuze mee!!!!dan denk je vast: wat een aansteller;)
    Maar ik bedenk me nu dat ik naar het ziekenhuis moest oa omdat de kleine tijdens de bevalling niet verder indaalde en ze dus niet kon voelde hoe ze lag. Wellicht zat mn bmm daarom ook zo hoog??

16. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    nou laten we het hopen jah!:(

het zou vanaf volgende week donderdag mogen gebeuren bij mij,het komt zo dichtbij ineens...

17. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Misschien een rare vraag, maar ik heb nog nooit van het woordje getoucheerd gehoord.
    Wat houdt dat eigelijk in, wat gaan ze dan doen?

18. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    rugweeen, en het zetten van de vacuumpomp...Dacht echt dat ik dood ging vd pijn...Wat een hel

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0

toucheren is het inwendig onderzoeken, zo kunnen ze kijken hoe het met je bm mond is of je al ontsluiting hebt etc

20. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Het toucheren deed bij mij echt totaal geen pijn. Hooguit een beetje vervelend als je net een wee krijgt.

Deel Deze Pagina