Wat vond jij vroeger echt niet lekker om te eten....

Discussie in 'De lounge' gestart door Jsvlinder, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Rode kool en bietjes... Eet het nu nog steeds niet.

2. Janna

Janna Fanatiek lid

Hier ook spruitjes en witlof. Nu vind ik beide wel lekker.

Ook eten dat erg pittig gekruid was, vond ik vreselijk. Ben ik nog steeds niet dol op! Als mijn broertje hier eet, vraagt hij al bij voorbaat of ik de peper op tafel wil zetten!

En dubbelvla! Wat een smerig spul! :$ Vind ik nog steeds trouwens...

3. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Ik heb een boel voorbij zien komen wat ik nog steeds niet lust. Iemand zei over erwtensoep, "snotsoep". Dat vond ik van championnensoep, en de championnetjes vond ik net wormen:D Weet niet of ik het nu wel lekker vind, nooit meer geprobeerd.

Gelukkig wonen we nu op ons zelf en mogen we zelf bepalen wat we eten. Joepie!!!!:p

4. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Spruitjes...echt zo ontzettend vies!
    Ik eet het nu nog steeds niet en gelukkig lust mijn vriend ze ook niet.
    Ook rode bieten staan in mijn top 5, gevolgd door champignons

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Kip kerrie met appel,banaan en ananas erdoor! Vind het nog steeds niets lekker :)

6. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    broccoli, witte bonen in tomatensaus en spruitjes

ik eet nu wel broccoli maar die andere 2 ga ik echt van over me nek

7. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hutspot met stip op 1! Zuurkool, sla, olijven, aubergine en courgette lustte ik vroeger ook niet. Pizza en pasta's kon je mij ook niet mee plezieren.
    Maar ik lus tegenwoordig wel sla, ik vind het zelfs lekker. Alleen dan niet volgens de bereiding zoals mijn ouders dat doen. Dus waarschijnlijk dat ik het daarom niet lekker vond.
    Olijven lust ik sinds de zwangerschap van de 1e. Ik had per ongeluk 1 opgegeten en vond het heerlijk.(potten vol heb ik leeggevreten:))
    Pizza vind ik nog steeds niks aan maar eet het wel vrijwillig als het zo uitkomt. Pasta's kan ik nu ook wel waarderen.
    Maar hutspot, zuurkool, aubergine en courgette vind ik nog steeds heeeel vies!

8. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Spaghetti heb ik van mijn 5e tot 25 niet gegeten. Werd ziek en moest kotsen, gaf de spaghetti toen de schuld :) Maar sindsdien niet meer aangekeken, tot mijn 25e. En nu vind ik het heerlijk!!! Maarrr dan niet hoe mijn moeder het maakte vroeger hoor. Maar wel mijn eigen recept, beetje sambal, ketjap en djeruk purut blaadjes er doorheen....heerlijk met een indo tintje :D

9. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Alle groente's!

haha nu lust ik wel best aardig wat groentes

alleen zal ik nooit bietjes, spruitjes, of rodekool, spitskool en zuurkool eten, owja ook geen witlof uit de oven, alleen rauwe witlof lust ik dan wel.

10. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Ik lustte vroeger geen rauwkost(dus sla komkommer rauwe wortel enz), lever en kippelevertjes vond ik smerig,en haring gruwelde ik ook van als mijn vader dat een keertje had meegenomen van de visboer.

De rauwkost eet ik tegenwoordig wel,al is het enigzins smakelijk gemaakt met een eitje,spekjes enz.

De lever en kippelevertjes eet ik nog steeds niet en zal ik ook nooit doen blegh!!

Ook haring zul je me niet zien eten.Ik heb het een keer geprobeerd maar vond het echt smerig!

11. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

spuitjes, rode kool, bloemkool, broccoli, bruine bonen

je kan beter vragen wat ik wel lust, en dat is heeeel wenig ;)
    gelukkig is manlief ook nog steeds een moeilijke eter, maar lusten we gelukkig wel hetzelfde kleine beetje :)

12. Skye

Skye Niet meer actief

Tja, op zich at ik vroeger alles wel, maar meer omdat dat moest van mijn moeder! Ik lustte bijvoorbeeld echt geen macaroni (moest het wel eten). Maar dat eet iki nog steeds niet! Er zijn niet echt dingen die ik vroeger niet lustte en nu wel! Oh ja, wel een paar.
    -olijven
    -zalm
    -spruiten

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    spruitjes
    klusjes ( champignong, paprika tomaat)
    bleomkool
    nasi
    witlof
    spinazie

en nu lus ik alles wel was vroeger echt erg met eten overal moest appelmoes bij.

14. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Aubergine, rauwe witlof en witte bonen in tomatensaus en dat vind ik nu nog steeds niet lekker...

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    tuinbonen en die lust ik nog steeds niet!!!
    En champignons, maar die eet ik inmiddels wel!:)

16. Tink

Tink Niet meer actief

Tomaten, sperziebonen, witlof en paprika.

Witlof en tomaten vind ik inmiddels heel lekker. Sperziebonen heb ik 'leren eten' zoals dat heet, en paprika ook redelijk. Rauw vind ik het nog steeds niet lekker, gebakken kan ik het wel hebben.

Wat ik vroeger wel lekker vond en nu gek genoeg niet meer, zijn rode bietjes.

17. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Draadjesvlees brrrrrrrrrrr

18. Sensea

Sensea Niet meer actief

spinazie en bruine bonen. en aangezien ik ouders had die het nodig vonden om kinderen te dwingen emt eten moest ik het gewoon opeten. met als gevolg dat ik s'avonds ziek was. overgeven en nog een overgeven. na 3 keer snapte ze het eindelijk zeg en hoefde ik die 2 dingen niet meer te eten. wat een wereldwonder was. en nee , ik kan ze nog steeds niet zien of ruiken, laat staan eten.

Deel Deze Pagina