Wat vonden jullie van de 9mnd beurs?

Discussie in 'De lounge' gestart door Pollewop, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik ben gister ook geweest en ik had een echo gewonnen met de kruitvatbingo.. en ja was niet zwanger.. dus geen prijs!
    Vond het wel erg klein en weinig leuke aanbiedingen. Na een uurtje zijn we al naar de huishoudbeurs gegaan, viel mij toch wel erg tegen maar voor de zwangeren onder ons zal het helemaal goed zijn.
    En ach ja wat klaag ik nou, het IS ook voor zwangeren! Haha

Groetjes Kalush

2. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Wij gaan vanmiddag, en heb er veel zin in!

Ben wel benieuwd wat het kost om een echo te laten maken, ik neem aan dat het niet overal gratis is?

Gr Tamar

3. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    vraagje... kun je beter contant geld meenemen of is pinpas voldoende...?

4. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Ben gisteren geweest, in de file gestaan :( dus een tip neem de trein of bus (heb m'n dochter niet meegenomen, en maar goed ook achteraf) de 9 maandenbeurs vond ik erg leuk en helemaal niet druk, heb ook een echofoto gemaakt bij kruitvat maar een tip vroeg inlaten schrijven!
    Kan ook een echo winnen met bingo, maar je kon je om drie uur en om 18 uur weer laten inschrijven.(ik was er om half drie en stond al een enorme rij!)
    Heb een cosibag gekocht(zachte kruik) voor de kleine voor buikkrampjes, moet in de magnetron.

Ben ook naar de huishoudbeurs geweest maar vond ik te druk, had eind van de dag een enorme koppijn :( van al die mensen, maar wel veel spullen en tassen ;)

Maar al met al een leuke dag.

jessica

5. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    vraagje... kun je beter contant geld meenemen of is pinpas voldoende

@beter contant, rijen zijn erg druk bij de automaat :(

6. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Enschede
    ok dacht ik al! ga ik zo maar ff voor zorgen dan...

7. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Ik vond de 9 maandenbeurs niet echt groot, had het groter verwacht. Maar het zag er leuk uit! We hebben een natuurlijk een Raffitas opgehaald en heb 1 ding gekocht: een Lodger Shelter! Hier ben ik echt superblij mee, vind ze zo mooi en handig!
    Voor meiden die nog gaan, heel veel plezier!

8. Ik vond het tegenvallen maar wel een heerlijke stoelmassage gekregen bij Friso stand.

9. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    ben gister geweest! Ging naar de HHB en ook even naar de 9 maandenbeurs...ovnd er eerlijk gezegt niks aan!
    Vond het klein en weinig aanbiedingen waar ik wat aan had! De Raffietas viel me ook flink tegen..
    Binnen een halfuur overheen gewandeld, maar nu moet ik zeggen dat ik alles ook al heb, dus misschien daarom niet zo boeiend vond!
    De HHb vond ik juist wel heel erg leuk!

10. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    ik ben ook geweest, gisteren met een avondkaart. Was niet druk, dus helemaal goed.
    Ik vond het leuk, ben vooral voor de aanbiedingen gegaan.
    Heb toch een hoop gekocht. Alles van Avent, electrische kolf, flessen , sterilisator, ging best een redelijk bedrag vanaf, Avent is nooit in de aanbieding, tenminste nooit gezien, verder verzorgingsproducten voor weinig, bij kruitvat aanbiedingen.

11. o0Noa0o

o0Noa0o Actief lid

22 jan 2007
    125
    0
    0
    Den Helder
    Ik ben ook geweest, me me schoonmoeder die in een rolstoel zit, en dat is echt zwaar k*t! iedereen loopt zo voor die stoel, niemand kijkt uit. We moesten continu met de lift, net als vele anderen, dus stonden we soms wel 20 minuten te wachten op een lift.

De 9maandenbeurs vond ik erg leuk, vooral omdat ik zelf zwanger ben, alleen niet supergroot.
    Ik wou ook zo een echo bij kruidvat laten maken, dus ik kwam daar, zag er vrij rustig uit, stond er een bordje op de balie dat je pas om 18 uur weer kon inschrijven, dus geen gratis echo! helaas helaas..
    Modeshow vond ik trouwens super! dat getinte meisje was echt supermooi zwanger!

heb verder niet veel gekocht,een pakje met groene kikkertjes en een tasje waarin je je flese warm kan houden als je BV op stap gaat, dat vond ik wel handig!
    Voor iedereen die nog gaat veel plezier! is de moeite waard

12. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ik heb VEEEEEEEEEEEEEEEEEEL gekocht!
    Kleren, veel Nijntje spulletjes (Nijntje plein) zoals klerenhangers, mobiel, knuffel, truitje. Verder nnog een schilderij, luier wrapper, Lodger, kleding, ondergoed, buikbanden (4!), veel rompertjes e.d. bij Prenatal. Heb al met al veel te veel uitgegeven maar het was super!
    HH beurs: mij niet gezien! Graaien voor gratis artikelen :confused: Mij niet gezien!

13. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik ben vandaag met vriendinnen geweest van 13 t/m 1700uur. Ik vond het vrij druk en eigenlijk niks gratis :)

Ik heb me wel laten opmaken en foto laten maken bij de WIj jonge ouders stand. Ik werd zelfs versierd door de fotograaf :) ;) . En daarna nog een fotoshoot laten doen bij een kraamzorgstand en de fotograaf stuurt alle foto's op via mail dus dat is wel leuk.

Verder gekocht bij prenatal een broek voor 10 euro maar, een luiertas, een baby wrap, een slaapzak en lakentjes. Oh ja en bij prenatal krijg je gratis een zwangerschapstoeter om hartslag te luisteren van je baby. Super leuk.

Ik had eigenlijk wel meer aanbiedingen en gratis dingetjes verwacht maar ik vond het echt super leuk. Ik heb eigenlijk overal gepint bij de stands maar had ook klein geld meegenomen.

We waren met de auto maar we zijn ipv de parkeerplaatsen van de rai zelf naar rechts afgeslagen en bij een zwembad geparkeerd. Het was 10 minuten lopen maar.

14. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Enschede
    hallo dames!Ben net een half uurtje trug van de beurs...vond het super...veel gratis dingen van de kruidvat ennnnn een echo:D echt super 2 fototjes meegekregen...ben helemaal gelukkig:
    groetjes

15. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hallo,

Ik ben gisteren geweest. Rond 11 uur was het niet zo druk maar na 10 minuutjes was het ineens drukker!
    Je kan bij sommige stands pinnen (o.a. Prenatal) maar ook vaak niet dus ik had gepint (bij de ingangs staat een pin automaat). Rond 11 uur was het niet druk bij de pin.
    Ik heb ook redelijk wat gekocht en ik heb ook een half uurtje in de rij gestaan voor een echo :)
    Weer mijn spruit zien bewegen en 2 mooie fototjes meegekregen.

Gr,
    Danielle

16. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Wij zijn gisteravond geweest, vond het leuk...

Wij gingen voor kinderwagens en zijn nu compleet van gedachte veranderd.
    We wilden een mutsy maar het wordt een stokke!

Verder niets gekocht, was ook voor het eerst dat eigenlijk op pad gingen voor de baby en ik wil graag eerst weten of we een jongen of meisje krijgen!

Gr Tamar

17. Ik vond het helemaal te gek, ik ga volgend jaar zeker weer!

Heb in totaal 7 uur lang rondgelopen op de 9 maandenbeurs, en ik heb me prima vermaakt!
    Ik heb van kruidvat een gratis 3-d echo, helemaal blij mee.

18. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou wij zijn alweer terug van de beurs!

We waren er om 11.00 uur, gewoon met de auto gegaan, geparkeerd bij de Arena en vanaf daar reden pendelbussen heen en weer. Totaal niet hoeven wachten gelukkig. Ik vond de beurs erg tegenvallen. Weinig echte aanbiedingen en je krijgt een hoop reclame/folders en andere rommel. We hebben wel een mooie Cosi-Bag gekocht met zak voor 19 euro. En wat gratis luiers en een paar sokjes gekregen. We waren er vrij snel doorheen en hadden het toen we gezien, naar buiten gelopen en daar stond al een pendelbus klaar, instappen en wegwezen. Dat was dus wel erg lekker, geen files oid gehad.

Ik zou er niet snel nog een keer naartoe gaan, want daarvoor vind ik het veel te duur. Je bent 36 euro kwijt en dan ben je alleen nog maar binnen. Voor mij niet voor herhaling vatbaar dus, maar op zich was het wel leuk om een keer gezien te hebben. Ohja, en we hebben een paar mooie foto's laten maken door een fotograaf, die krijgen we gemaild dus ik ben benieuwd hoe die zijn geworden.

Daarna nog een paar boodschapjes gedaan, alle tassen met folders bekeken en nu even lekker forummen

19. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Die hebben wij ook. Een beige! Echt blits vind ik ze!

20. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Ik kom ook net van de 9 maandenbeurs en vond het heel erg leuk. Ik had hem alleen wel groter verwacht! Veel leuke dingetjes gekocht en de gratis echo laten maken bij de kruidvat stand en daar kreeg ik ook 2 fotootjes mee echt super! De kleine was flink aan het springen in mijn buik :)

Deel Deze Pagina