Wat vonden jullie van de 9mnd beurs?

Discussie in 'De lounge' gestart door Pollewop, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Vandaag ook naar de 9maandenbeurs geweest. Met mijn man en ouders. Vond het wel leuk. Wij waren er al vroeg niet in de file gestaan om 10 uur waren wij er dus eerst een bakkie koffie gedronken. Daarna de beurs op meteen in de rij voor die graits echo. heb nog geen 5 min in de rij gestaan. en kon rond 12 uur op de echo.

Een leuke foto is er gemaakt met mijn ma.

Veel dingen gekocht en een paar eurootjes lichter :S

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Wij zijn ook vandaag geweest en jeetje wat was het druk. Vooral op de huishoudbeurs. We hebben gelukkig wel en 3d echo kunnen laten maken, maar ons meisje was het er niet mee eens. Ze was ontzettend druk. Gelukkig hebben we wel een paar mooie foto's, de dvd moeten we nog bekijken. Ik zal van de week de foto's in mn album zetten. We hebben eigenlijk verder niks gekocht. Heel veel folders mee naar huis gekregen en bij het echobureau kreeg ik van het zoontje van die vrouw een rompertje wat ie net gewonnen had. Da was wel kei-lief!

Liefs,
    Duveldraakje

3. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik ben gisteren geweest met mijn 17wk zwangere schoonzus. Hartstikke gezellie!
    Ik heb niet veel gekocht (natuurlijk) maar zij heeft tochnog wat kleine dingetjes aangeschaft zoals: Zwitsal spulletjes, paar dekentjes, spab, pakjes bij prenatal, bijringetje.
    We zijn heel ff in de 1e hal (vanaf de 9-mnd beurs) van de HH-beurs geweest.. DAMN wat een verschil in drukte!

Oh ik heb trouwens nog aan een radje gedraaid bij Portrait Place en mag bij hun een fotosessie laten maken en dan krijg ik 1 foto van 25x30cm voor maar 4,95! (dit was de beste draai zeg maar)

Ik vond het verder super gezellig. We waren er om 12 uur en zijn rond 19.15 terug naar de auto gegaan.

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik ben vorig jaar geweest, toen ik nog zwanger was, erg leuk al die zwangere buiken bij de dames toiletten....
    Leuk om er heen te gaan...maar niet elk jaar.
    Entree vind ik ook altijd zo duur, die lui verdienen er genoeg aan.

5. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik vond het echt superleuk!
    Leukste aankoop: een luiertas met felgekleurde klep waar de naam van ons beebje op gedrukt wordt. Verder nog wat leuke kleding gekocht en wat neutrale eerste kleertjes voor de baby.
    Bij een eventuele volgende zwangerschap ga ik zeker weer!

6. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Zijn er nog meiden die ook een gratis echo hebben laten maken? of een betaalde ;)

Bij de gratis echo van het kruitvat kreeg ik natuurlijk ook een foto mee!

7. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ja ik heb een gratisecho gehad. met 2 fotootjes mee gekregen.

8. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Je kon ook op de foto.
    Die mevrouw zei tegen me dat je op een site terug kan vinden. Maar welke site is dat weten jullie dat?

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Bedoel je bij de stand van ZIN Kraamzorg? Daar ben ik op de foto geweest. De site is www.aafdefotograaf.nl maar volgens mij moet hij het meeste er nog op zetten.

10. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH

Bij deze vrouw ben ik niet geweest.
    Het was een man die foto's nam. Als je wilde kon je eerst op gemaakt worden en dan mooie prijzen winnen. Maar dat had ik niet gedaan. Ik ging alleen op de foto

Deel Deze Pagina