Hallo allemaal ... Wil even van me afschrijven... Hier luisterd er voor mijn gevoel bijna niemand en ben het allemaal ff spuug en spuugzat... Ik ben 35 weken zwanger en heb een zware en ellendige zwangerschap erop zitten... Vriend die me mishandelde en ik uiteindelijk alleen ervoor gegaan, veel ziek geweest tijdens de zwangerschap de eerste 4.5 maand... een spierziekte een super druk meisje in mijn buikje, die al sinds 17 weken me wakker houd, Financieel een moeilijke tijd achter de rug want ex-schoonfamilie laat niets meer van zich horen terwijl die financieel bij zouden springen... 4 weken geleden omdat de pijn in mijn spieren toenam te horen gekregen van fysio dat ik HMS (Hyper Mobiliteits Syndroom) heb op de fibromyalgie, wat inhoud dat ik daardoor meer pijn heb dan de gemiddelde fibro patient omdat mijn spieren en gewrichten harder moeten werken en dus nooit rust hebben. Nu 2 weken geleden naar de tandarts geweest en bleek dat ik minimaal 5 gaatjes heb en ik blij moet zijn als ik geen kiespijn zou krijgen want ze kunnen me pas helpen als ik bevallen ben.... ivm rontgen en verdoving (verdoving zou wee opwekkend zijn) Vrijdag was et dus zo ver... Ik stond smorgens 5 uur huilend op van de kiespijn. tandarts bellen... Nee we kunnen niets doen, huisarts bellen nee we kunnen niets doen verloskundige bellen nee we kunnen niets doen neem maar 8 paracetamol per dag... Ik heb zo hard gehuild ... dit hele weekend was een hel en nu nog steeds vanacht amper geslapen en weet het echt niet meer ... Ik wil dat ik bevallen ben dat ik van die pijntjes afkan wil niet meer huilen wil me niet meer zo ellendig voelen... Begrijp me niet verkeerd ben erg blij met men meisje maar ik trek die pijn gewoon niet meer ... wil met men hoofd tegen de muur aanslaan om maar ergens anders pijn te hebben... Hoe ga ik zo die bevalling aankunnen als ik nu al helemaal uitgeput ben door de pijn... Liefs een verdrietig dametje met een druk lief meisje in haar buikkie
Wat een ellende om dit allemaal door te moeten maken.. Ik begrijp heel goed je gevoel hierbij.... Hopelijk is je pijn snel weg.. Ik wil je heel veel kracht en sterkte toewensen!
meid wat een vervelende situatie zeg maar je moet ff volhoude nog en hoop dat de baby niet al te lang blijft zitten voor je . miss moet je toch es even duidelijk met de HA bespreken dat je zo dadelijk de bev niet aankunt als je zo veel pijn heb en uitgeput bent . heel veel s6 en sterkte
ik wens je veel sterkte toe dat van die kiespijn ken ik.. ga vandaag bellen naar de tandarts.... want ik slaap zooo slecht door die kiespijn en elke keer paracetamol slikken will ik ook niet meer... is wle onlogisch dat ze je niet willen helpen der bestaat als het goed is ook verdoving voor zwangere vrouwen
wat belachelijk dat de tandarts je niet helpt? ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook mega kiespijn gehad en toen hebben ze me toch echt geholpen hoor...oke er kon geen foto gemaakt worden maar een verdoving kon geen kwaad! ik vind het heel er raar dat niemand je helpt met die pijn...heb je aan je vk gevraagd of een verdoving kwaad kan??
misschien moet je proberen naar de goede dingen te kijken. Je bent al 35 weken zwanger, en zijn zat meiden die dat nooit hebben gehaald. Dus om het nu waardeloos te noemen, daar wordt ik eerlijk gezegd een beetje boos van.
Hoezo achterlijk! :x ik zeg gewoon wat ik ervan vindt! Ze kan ook kijken naar wat ze wel heeft ipv naar het negatieve.
ik ken beste begrijpen dat ze er doorheen zit...vooral door die kiespijn heb het nu pas 2 daagjes maar zak door de grondheen en als je dan nog eens zulke lijers heb die je niet willen helpen....dan snap ik dat je der van kan balen...diamantje vraag anders of ze bij kaakchirug in ziekehuis niet kunnen helpen?
Ja en jij denkt dat ze niet kijkt naar die dingen die ze wel heeft??? ze heeft gelukkig niet genoeg meegemaakt in haar zwangerschap dan mag ze toch wel haar verhaal hier schrijven...weet je hoe erg het is als je pijn je mond heb, en ze doen niks?? blijkbaar niet. vind jou gewoon kort door de bocht van kijk naar wat je wel hebt want sommige mensen halen die 35 weken niet pff alsof zij daar wat aan kan doen, da mag blijkbaar niemand hier van jou klagen over iets!
Ts wat een nare situatie voor je zeg. Vindt dat jij met zulke kwalen alle reden hebt om te klagen. Wil je bij deze alle sterkte van de wereld wensen en hoop voor je dat dit alles snel achter de rug is. En idd wat hier meerdere al hebben geschreven een verdoving mag tegenwoordig gelukkig wel ( heb in die in dec nog gehad ).
Het is wel duidelijk dat jij niet weet waar je over praat. ik heb 24/7 pijn al mijn hele leven ... ik heb nooit geklaagd ... zelfs niet toen artsen me de hoek in stuurden omdat ik me aan zou stellen ik heb 14 jaar gevochten voor de diagnose fibromyalgie ... ik heb in een rolstoel gezeten en me eruit gevochten... nog steeds in justitieel gevecht met me ex omdat ie me deur steeds intrapt ... en jij gaat zeggen je word boos omdat ik et niet positief kan zien... ja ik heb een gezond meisje ja ik ben gelukkig ja ik heb het goed nu.... en ja ik heb de liefste mensen om me heen maar ik ben ook een mens heb ook wel eens een dag dat ik niet alles positief kan zien ... als dat dan al niet goed is .... waar moet de wereld dan heen gaan ....
diamantje ik begrijp je helemaal... maar heeft jou ziekehuis kaakchirugie? als het goed is kunnen die helpen die hebben wel speciale verdoving als het goed is...ik zelf ga vanmiddag naar tandarts toe die hopelijk wel speciale verdoving heb ze dacht van wel wist niet zeker dus zou ze vanmiddag nog is vragen
meid laat maar lekker gaan hoor...hopelijk kan toch iemand je helpen want dit kan niet zo natuurlijk...idd miss. een kaakchirug?
Tjeetje wat heb jij een hoop op je bordje! Ik kan wel zeggen dat je moet volhouden, maar ik kan me ook indenken dat het nu echt heel zwaar is voor je. En dat je aan zulke woorden niks hebt. Jij loopt ermee rond. Vind het zo erg dat er niemand is die wat voor je kan doen. Let je er wel op dat je er psychisch niet aan onderdoor gaat? Wil je de komende weken heel erg veel sterkte wensen. En schrijf hier maar gewoon van je af!
Hier een hypermobieltje die alleen heeft gezwangerd. Ik heb heel forse bekkeninstabiliteit gehad en ik weet nog zo goed hoe ik me de laatste weken huilend door het leven sleepte. Ik voel met je mee, hoor! Langdurige overvloedige pijn doet wat met je hele gesteldheid, ook je koppie. Dus dat je er even doorheen zit is niet zo gek. Ben je nu alleen? Woon je ook alleen? Dan zou ik heel snel hulp in het Huishouden aanvragen bij het Wmo loket in je gemeente. Ik ben zelf senior consulente Wmo en ken het vaker toe aan alleenstaande vrouwen met zulke heftige klachten. Dat helpt al een beetje. De pijn van je HMS/fibro etc kan ik niet voor je wegnemen, ik wou dat ik het kon. Daar moet je je echt doorheen bijten, door goed op jezelf te passen en je rust te nemen. Hoe moeilijk ook: de rest van de wereld zal echt even moeten wachten! Dat van de tandarts vind ik vreemd: want er zijn verdovingen die je wél mag hebben in de zwangerschap. Ik ben ook verdoofd toen ik zwanger was. Ze gebruikte toen gewoon een andere vloeistof, dus daar zou ik zeker even naar kijken. Als troost wil ik je meegeven, dat bevallen écht wel goedkomt. je lijf krijgt zo'n stoot adrenaline, dat je die moeheid even vergeet. Want ik was ook zo kapot dat ik heb gesmeekt om een inleiding ( die ik niet kreeg) maar moe voelde ik me pas uren na de bevalling. Probeer de dingen die je wel kunt veranderen aan te pakken ( tandarts bellen over andere verdoving, zelf zoveel mogelijk rust te nemen, aan te pakken en de rest toch een beetje los te laten -en ik weet hoe lastig dat is) Dikke knuf... Ik stuur dit ook even per PM
ik wilje alleen een virtuele dikke knuffel geven Klaag maar lekker al je er zin in hebt moet kunnen je bent ook maar mens hoor en hoe graag we het ook willen we zijn geen super vrouwen en kunnen niet altijd met iedereen rekening houden want ja overal terwereld zijn er mensendie het ook net zo erg of maybe nog 10 keer erger hebben maar ja die zijn ook niet altijd even sterk dus klaag maar fijn {{{{{{{{{{}}}}}}}}}}}}}}( das me digitale knufff voor jou)
dank jullie wel voor de reacties... Ik moet morgen weer naar de verloskundige en mijn moeder gaf net al aan dat we aan gaan kaarten dat er iets moet gebeuren ... want anders word ik straks echt depressief... (heb ik al een verleden mee..) dus morgen even afwachten... Voor de kaakchirurg heb je een doorverwijzing nodig en die moet de huisarts geven ... en die zegt even doorbijten op 8 paracetamol... Hoop morgen toch doorgestuurd te worden door de verloskundige .. heel mijn wangen zijn opgezet... lijk wel een hamster, lijkt me ook niet zo goed van de kleine meid al die ontstekingen enzo...
Beetje raar dat je HA je moet doorverwijzen naar de Kaakchirurg die heeft toch geen verstand van tanden en kiezen, lijkt me dat je tandarts die verwijzing zou moeten geven. En inderdaad als de boel al zo is opgezet dan zul je vermoedelijk ook nog aan de AB moeten omdat ze anders nog niets kunnen doen. Ik werd in ieder geval (inmiddels 18 jaar geleden) doorverwezen door de tandarts vanwege mn verstandskiezen. Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen voor de nog komende weken. Je hebt al genoeg op je bordje gekregen! Digi knuf!
idd zo'n onstekking is zeker niet goed voor je kleine. een tandartassistent heeft mij dit op deze forum verteld. zei legde uit dat zo'n onstekking in het bloed terechtkomt dus ook bij de baby. wel vreselijk voor je dat je ha zo makkelijk er over denkt,hoop voor je dat je moeder en jij morgen iig de vk duidelijk kunnen maken dat dit zo niet langer kan en zei dat weer duidelijk na je ha kan maken.