hoi hoi. heeft er iemand nog leuke ideetjes voor een personeels uitje? het is voor 20 tot 35 man en moet wel een beetje betaalbaar blijven. Vind zelf Bowlen erg leuk ! liefs kaatje
Ja dat hebben wij in april gedaan met werk. Eerst gingen we bowlen en daarna gingen we steengrillen was heel erg gezellig. Wij waren met zo'n 60 man.
Wij hebben eens een cd gemaakt met eigen djembe getrommel... eerst twee uur om ermee te oefenen en daarna zelf opnemen... Erg leuk en een blijvende herinnering! Groetjes jelske
ik ben voor de voetbal met een uitje bezig. Vorig jaar zijn we wezen bowlen en wokken. Dus dit jaar moest er iets anders, en dat is boerengolf geworden. Heb er wat mensen in mijn omgeving over gehoord, en heb er nu al zin in! En na het golven gaan we wel weer wokken (dat was wel erg goed bevallen) Maar dat van die cd opnemen, das ook wel errug leuk zeg! Veel plezier!
haha bowlen blijft toch altijd leuk :S Heb idd ook goede dingen over boerengolf gehoord. Heb ook al op leuke dingen zitten snuffelen zal even op Boom CHicago in amsterdam gaan kijken.. liefs kaatje
Weet niet hoever je wilt rijden, maar wij zijn 2 jaar geleden wezen grot biken en abseilen in Valkenburg. Was echt super om te doen, en ook is wat anders.
Ik maak ff reclame: www.lavitasana.nl Hier werk ik en wij organiseren ook personeelsuitjes e.d. Kijk maar even! Misschien is het iets uit de buurt, maar er kan natuurlijk vanalles geregeld worden... Succes ermee! Gr. Niki
Dat is nog leuker! Zie je je mannelijke collega's al voor je met zo'n rinkelband om hun middel en wiegen maar met die heupen!