Wesp was Weps Psychiater was Spiegeljater En een Ham Ham met Hag Hag was een boterham met hagelslag. Groetjes Anita
Ik kon vroeger het woordje sokken niet zeggen..ik zei skokken. Mijn zusje kon cabriolet niet zeggen en maakte er cabriejojojet van...
telefoon was bellefoon plafond was paaflon en inderdaad had ik het ook altijd over proekoek ipv kroepoek, is ook inderdaad een tongebreker dat woord
ik kan psoriassis niet uitspreken.. het zelfde met psycholoog en dat andere woord ook met ps.. dus die woorden kwamen vroeger ook niet uit mijn mond hihih.. vroeger noemde ik de Hond Ont hihih
wesp =weps erwtjes = erteltjes mijn zusje noemde capucijnes vleesjes, vast om de bruine kleur maar ze was er dol op. mijn zus heet ingrid en werd door mijn oompje inlipper genoemt
ik telde zo: een 'plee', drie. Uren heeft mij grootmoeder geoefend.. en ik riep op een keertje (volgens mijn moeder net twee geworden): mama, mama, het weewstert. En toen ze kwam kijken sneeuwde het dus... Nu heb ik nog problemen met 76 en 67. Ik spreek ze andersom uit en schrijf ze ook verkeerd. Ik met altijd diep nadenken, welke het nu weer is.
De naam van een vriendinnetje. Haar naam was Francien. Ik schijn ze lang Appelsien genoemd te hebben.
Ik had niet zoveel moeite met woorden toen ik klein was, zei wel atijd nine (drinken) dus werd het yoki nine (yoki drink). Mijn zusje noemde me altijd jekkika (jessica) en tegen kroepoek zei ze altijd koekoek jessica
ja die was ik vergeten, koekoek zo heten ook onze kroepoek we waren met 5 kids thuis en noemde het allemaal zo, namen het vast van elkaar over.
Hier komen die van mij: Aluminium, identiteitsbewijs, psychologie....en de naam paul vind ik ook zo lastig!
carla; De kleine meid van mijn vriend; Poepkroek! Zelf was ik groot voor mijn levertijd. En mascara was (soms nu nog) mascarade. Groetjes, Mirelle
Toilettas noemde ik tablettas. En ik kon de o niet uitspreken. Ik zei geen pop, maar pup, en als ik lol had dan had ik l.... De logopediste heeft dit gelukkig verholpen.