wat voor 1ste verjaardag geven?tips

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Biancamv2, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Stijn is zaterdag 1 geworden en dit bankje/opbergkist heeft ie van m'n ouders gekregen en van ons de loop/speelkar. Als grote cadeaus heeft ie ook nog een trike, een schommel, een slee en de fisherprice ballenbrug gekregen...en verder nog veel klein spul als boekjes, hamers, mobiele telefoon, kleertjes, duplo.

Het was groot feest ja :D:)

2. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Marianne,nog van harte gefeliciteerd met Stijn :) ik hou het ook in 2 dagen want we hebben beidde kanten een erg grote familie dus ze gaat veel krijgen,maar zet een grote gedeelte weg zodat ze steeds van maand kan afwisselen,zo blijft het overzichtelijk en leuk. Bedankt allemaal voor de tips,we hebben de V-tech Zebra 3 in 1 gekocht,dat is loopauto,baby walker en step in 1,dus groeit met haar mee. Het is eigenlijk voor kindjes vanaf 1,5 jaar oud,maar met haar lange lengte past ze er super op,we hebben haar op de voorbeeld in de winkel gepast. Ze krijgt van broers de thee serviesje en tasje van fisherprice :D vrijdag is het zover :D

3. Onje

Onje Niet meer actief

Lemmy heeft de zebra ook al een paar weken is een groot succes!!
    Waarom erop staat vanaf 18 maanden is mij een raadsel dat is de grooste onzin.

4. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

ja precies dat vind ik ook,maar super dat Lemmy hem ook zo leuk vind,toen ik haar er bij intertoys opzette wou ze er niet meer af haha :D ze begon te brullen,me vriend zei gelijk van die nemen we. :p

5. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Dank je en fijn dat je geslaagd bent :)

6. Onje

Onje Niet meer actief

Haha hier precies hetzelfde!!

7. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Ik had in mijn hoofd om Twan de little people boerderij te geven, maar die heeft hij voor sinterklaas gekregen van zijn oma:)
    Ik was echt verbaasd, zo'n groot cadeau voor sint.
    Maar ja, hij vindt het wel leuk, hij speelt er nog niet echt mee, daar is hij nog te jong voor.

Nu moet ik iets anders verzinnen voor zijn eerste verjaardag, gelukkig nog tijd zat;)
    Boekjes vind ik ook altijd heel erg leuk!

8. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

over een maandje word mijn zoontje 1 en koop ik de 3 in 1 zebra

ik vind dat ding geweldig :D (nu hij nog :p)

9. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ons zoontje krijgt een fotoboek. Vooral omdat we niet zo groot huis hebben en hij genoeg speelgoed zal krijgen.

En me man kon het niet laten om wat autotjes te kopen :D

Mensen die vragen wat ze kunnen geven zeg ik duplo! Daar kun je naar mijn idee niet snel te veel van hebben en hebben ze nog lang plezier van! (dat hoop ik tenminste...) En het voordeel is dat het in elke prijsklasse te krijgen is, dus mensen kunnen dan zelf bepalen wat ze uit willen geven.

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ik snap dat je dat misschien niet heel leuk vind maar bekijk het eens van de andere kant. Is het niet juist leuk om iets te geven waar het kindjes zeker iets aan heeft en blij mee is. Ik maak dus wel altijd lijstjes. Door grote familie en vrienden krijgen de kindjes hier zeker een kado of 30. Als ik geen lijstje maak krijgen we veel dingen dubbel of dingen die de kinderen totaal niet interresant vinden en in de kast belanden. Zo een lijstje is vrijblijvend, iedereen kan ermee doen wat hij/zij wil maar op deze manier probeer ik het wel wat te sturen

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Hier trouwens ook de zebra voor zijn 1e verjaardag :)

Deel Deze Pagina