Wij hebben een Citroen C3 uit 2003 en als je de grote wielen even los klikt past de Bugaboo er prima in hoor!
peugeot 306 station. mijn quinny speedi kinderwagen kan MET wielen eraan ingeklapt als je achter de auto staat met je wielen naar je toe erin leggen( begrijp je hem ?? ) . en daarnaast nog een reiswieg kwijt en 3 boodschappentassen.tree melk met 12 pakken. daarbovenop is een verharde hoedenplank die je ken uitvouwen. daarop ken je ook het een en ander nog opzetten. ook reiswieg als je veelboodschappen er in heb leggen in de achterbak zelf. kinderen zitten super ruim achterin. en voorin ook erg comfortabel. heb hem nu sinds 2 dagen ( hadden eerst golf 3 gti , geen goeie auto met kinderen ) maar wat een ruimte !!!!!!!!!!! echt een aanrader hoor. mijn moeder had er ook een vroeger. en wij waren met zn 5en in huis.regelmatig op vakantie en alle koffers konden er in.
hier een BMW cabrio E36 het past in de auto maar vraag niet hoe. We hebben hem te koop staan en zijn ook opzoek naar een nieuwe auto. Alleen vriend lief wil perse een BMW weer. Dus moeten we eerst wachten tot we onze auto goed kunnen vekopen maar ja wie koopt er in de winter nu een cabrio...¿ niemand toch haha. maar jah ik kan me er mee redden zelfde de hond kan ook nog mee maar dan is de auto ook echt vol
Nissan micra 5 deurs sport edition. Maar de kinderwagen past er niet goed in. En een honda accord, past hij super in maar die zijn niet voor dat bedrag te krijgen.
2 auto's: de ene mercedes benz e320, ver bover budget. andere auto opel astra sport 5 deurs en daar past alles met gemak in
ik rijd in een nissan almera tino...ietwat ouwe lullenbak (vinden de meesten ) maar hij rijdt heerlijk, genoeg bagageruimte en hij is goedkoop
Hier een KIA rio, de kinderwagen past met in de kofferbak ( mutsearts transformer). Onze Phil &Teds Vibe pas er heel gemakkelijk in. Maar voorheen hadden we een ford escord, daar pas ie ook prima in.
Wij hebben een fiat Punto 5 deurs. Ideaal vind ik het niet. Wielen moeten eraf of hij moet schreef. En dan passen er geen boodschappen meer bij.
Hier een Daihatsu Grand Move uit 2000. Echt een superfijne en heeeeeele ruime auto Daihatsu's zijn goede betrouwbare auto's en relatief 'goedkoop'. Ik weet haast wel zeker dat je daar een goede auto van jullie budget van kunt kopen!