Hoi meiden, Ik wil voor een kraambezoek wat in de agenda staat een luier taart maken, maar nu zag ik op internet dat er ook luier motors te maken zijn.. Wie weet stap voor stap hoe dat moet? Ik vind dat net wat orgineler eigenlijk!
Ik wou ook graag zo een motor luiertaart maken had een mailtje gestuurd maar helaas niets terug gekregen
wel jammer trouwens want wil er gewoon 1 maken, niet om te verkopen.. dus als iemand het weet, voor volgende week vrijdag graag (dan moet ik op kraambezoek)
Tja daar kom je pas achter als je het vraagt. Nee heb je, ja kun je krijgen. Toch? Tuurlijk kan ik me voorstellen dat ze t misschien niet wil uitleggen omdat ze ze zelf verkoopt, maar misschien ook wel. You never know
weet ik wel, maar net reageerde maart08 dat ze het gevraagd had maar geen reactie kreeg.. dus vandaar.. misschien dat iemand anders t weet?
als ik zou weten hoe het moet, en ze ook wil verkopen, zou ik ook niet zomaar vertellen hoe dat moet. dan zou ze haarzelf in de vingers snijden. misschien gewoon eens beginnen en wat proberen, kijken hoe ver je komt?