Ik draag ook meestal op 1 dag 2 schone onderbroeken. Vind het maar niks die afscheiding. Er is ook niemand die je dat ooit verteld.... moest er zelf achter komen. Bij mij is het soms heel dun dat het net plas lijkt. Het jeukt als ik op de fiets zit dus heb een fles gekregen van de gyn om het schoon te maken. Ik hoop dat het helpt. Bij mij is het soms wit (gelig als het opdroogt) en soms heel licht bruin/roze. Voordat ik zwanger was, had ik dit echt (bijna) nooit.
Nou, als ik me moest verschonen kan dat zon 3 kwartier na het aandoen van ondergoed al.. Het loopt er soms echt uit.. Ik gebruik dus inlegkruisjes en mijn broeken en leggings draag ik 1 dag... Dan gaan ze in dewas..
Wisselend. Meestal dun doorzichtig waterig maar soms ook wat dikker wit. Zelfs een paar weken terug extra controle gehad omdat het zo dun was dat ze dachten dat het vruchtwater was
Leuk zoveel reacties! Ook leerzaam! @ Ananas jaaa er zijn veel dingen die gewoon niet besproken worden wat zwangerschap betreft! Ik krijg veel informatie van mijn gynaecoloog maar toch zijn de ervaringen van mede zwangeren toch fijner! Persoonlijke hygiëne is dus erg belangrijk voor ons dames met nattigheid