wanneer witverlies na ei bij zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Angel78, 11 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    De meeste vrouwen hebben veel witverlies bij hun zwangerschap.
    Dat had ik toen ook, maar kan me niet herinneren hoe snel dat begon na mijn ei.
    Wie heeft het ook voor NOD? En dan hoe snel na je ei?

2. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Mijn verschil qua afscheiding was dat ik normaal na mn ei yoghurtachtig witverlies had en de keer dat ik zwanger was was dit rekbaar! (zoals eiwit bleeeh)

3. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    tis niet rekbaar...

4. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    hmm tja bij iedereen is het weer anders denk ik...
    Maar dat was bij mij na 2 jaar proberen in iedergeval anders dan anders...!

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik heb altijd na mijn eisprong witverlies. Dan een tijdje niks en dan weer net voor ik ongesteld word. Nu had ik dat ook, maar werd ik niet ongesteld ;) En nu neemt het witverlies toe - maar dat is pas na 'NOD' dus. Bij Renske had ik het ook, maar vooral toen ik al wist dat ik zwanger was.

6. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Bij mijn zwangerschappen werd het erger nadat ik wist dat ik zwanger was....Merkte het niet tussen ei en nod eigenlijk. Pas nu komt "het" weer op gang....jakkie

7. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Ik had het bij ons zoontje iig in de laatste week voor NOD... echt waterdun wit. Na het plassen druppelde dat altijd nog na zeg maar :)

8. kloontje

kloontje Actief lid

9 okt 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iehl, zal ik ook maar even mee doen dan aangezien ik nog precies wist dat er 'iets' anders was dan de andere maanden...

Bij mij was het waarschijnlijk 2 dagen nadat het raak was zeg maar. We hebben om de dag sex gehad. Volgens mij was het op een woensdag dat ik naar de wc ging en er een dikke slijm sliert in mn slip lag. Waarop ik dacht.. Huh?? We hebben helemaal geen sex gehad gister.. (aangezien ik de dag na de sex nog wel eens wat restjes terug kan vinden :) ). 2 weken later bleek de test positief.

Deel Deze Pagina