Als je je er een kindje bij voorsteld denk ik dat het vanzelf wel leuk wordt. Maar het had inderdaad net zo goed de naam van een hond of kat kunnen zijn
Ik vind het geen mooie naam maar dat komt ook omdat ik namen die op een 'o' eindigen niet mooi vind..
Is totaal niet mijn smaak...vind hem niet lekker klinken...vind over het algemeen 1 lettergreepnamen mooier...
Ik moet denken aan Alain Clark. Zijn zoontje heet ook zo. Ik denk dus aan een donker/lichtgetint kindje.
Ik heb er niet direct een associatie bij, maar het is ook niet mijn smaak. Namen eindigend op o vind ik niet zo mooi.
Het doet mij denken aan een merknaam.. Had 'm even gegoogeld, komt best veel uit! Ik heb er niet veel mee. Maar goed, persoonlijk he..
het zegt mij niet zo veel eigenlijk.... als ik de reacties ga lezen, denk ik af en toe: oja.. .maar nee, het roept in eerste instantie écht niets op ofzo. Nilo: Niets mis mee - ik vind het op de één of andere manier ook geen rare of aparte naam ofzo. Misschien omdat het op het 1e oog een beetje hetzelfde uitziet als Nico - ik weet het ook niet. Maar prima naam in elk geval. Ik hou van Engelse naam, maar anders had ik het best wat gevonden geloof ik
Ik vind het wel vriendelijk klinken, maar ik denk wel dat je het vaak moet uitleggen. Mensen kennen de naam Milo.