Ikzelf een Skoda fabia, manlief een Seat ibiza ST, ws binnenkort vervangen door een Skoda Rapid of Octavia
Scheelt, ik ook niet Ben wel van plan om eentje te kopen, tijdelijk in ieder geval een heeeeeeeele goedkope en kleine aangezien we gaan verhuizen EN er een baby op komst is. Extra kosten dus Dus niet van die auto's die ze hier gepost hebben hahaha, dat wordt hem helaas niet voor mij.
Nu nog een fiat grande punto uit 2010. Maar we hebben een nieuwe gekocht, renault clio 4. Uit 2013 dus eind april wordt hij geleverd!
Wij hebben een paar dagen geleden onze Audi a6 verkocht en waarschijnlijk komt er de belastingvrije Honda civic voor in de plaats.
Hier rijden we in een Fiat Bravo uit 2011 aangezien onze Renault Clio Estate uit 2010 ineens midden op de snelweg zei doe het zelf maar en dat tot 4x aan toe.... Schijnt een technisch mankement te zijn van de Clio en niemand die weet hoe dat op te lossen.....
Ik heb een Ford Mondeo uit 2003. Mijn man een Audi A6 uit 2008. De Audi staat te koop en daarvoor in de plaats komt 4 deurs citroën C1. Daar ga ik dan in rijden. De Ford Mondeo wordt verkocht en daarvoor in de plaats komt een bedrijfsbus op grijs kenteken, voor mijn man. Allemaal een stuk voordeliger dus.