Ik zoek een mooie skinny jeans die niet TE laag is, waarin je dus geen bouwvakkers kont hebt. Maar wel een mooie skinny jeans normaal heb ik MET injeans. Ook vind ik het raar dat ik een zelfde broek heb als een vriendin van mij en bij haar zit hij niet laag en bij mij wel, ik hoef maar te bukken en je ziet alles al raar toch? Iemand ervaring mee?
Ik haaaat skinny jeans! Het zit altijd verschrikkelijk. Of de eerste dag veel te strak (waardoor ik m binnen een uur alweer uit trek) of hij zakt af. Werd er altijd gek van! Heb meerdere geprobeerd, heel vaak broeken geruild en/of nooit meer gedragen. Maar altijd miskoop. Ze hebben nu van die hele hoge modellen met een rits aan de achterkant. Geen gezicht, maar als er iets over die rits valt, is er niets van te zien. En het zakt niet af. Krijg er wel snel buikpijn van (ook al zit t niet echt heel strak), maar verder is het de eerste skninny jeans die ik goed vind zitten en geregeld draag. Van Vero Moda overigens (is dat de wonderdenim?). Tijd dat de bootcut weer hip wordt ofzo
Ik heb vandaag leuke skinny jeans gehaald bij Berschka voor maar 35 euro. Elders zijn ze veel duurder als je wat kwaliteit wil.
Ik ben heel blij met mijn nieuwste skinny van Object ( bij Vila en Vero Moda te koop) . Ik ga ook eens naar die Levi's kijken...
ik heb altijd de Circle of Trust jeans D'nimes Die is niet heel hoog maar valt lekker over mijn lovehandels en als ik buk geen bouw vakkers ass
een spijkerbroek. Skinny of gewoon zakt meestal af als hij wat te klein is. Dus kans dat als je een maat groter neemt dat hij wel blijft zitten. en anders high waist. degene die skinny niet zit: Ik heb ook nog altijd mijn bootcut aan hoor. Vind ik mooi en zit lekker dus trek ik die gewoon aan, ik heb geen skinny alleen 1 slim fit die dus ook in mijn laarzen past.