Wij hadden een Peugeot 307 en hebben onlangs een Peugeot 407sw gekocht .. Ik zelf rijdt een Kia Picanto uit 2007 .. Erg blij mee!
Ik heb een picanto (nieuw gekocht en heel blij mee, vooral omdat ik vaak naar pap en mam rijd met de kids en hond en dat is toch 400 km, dus een oud barrel wilde ik niet meer) Echt een heerlijk betrouwbaar vrouwenautootje Mijn man heeft een Ford Mondeo. Daar is ie erg blij mee. (Ik niet zo want ik kan er niet in eens in rijden omdat ik te klein ben en niet fatsoenlijk aan de pedalen kom ) Wel veel ruimte!
Wij hebben een Seat Leon 2007 (lease via werk van m'n vriend) en ik heb zelf een zwarte Twingo uit 2000
Hier heeft mijn mannetje een Ford Focus station, heerlijke auto met onwijs veel ruimte. Ik heb een Kia Sephia. Een hele fijne personenwagen, 4-deurs met electrische ramen.
net een andere gekocht. een renault scenic 1,6 rxe hij is lekker ruim en goed voor een golden en een kind.
Wij hebben een VW Golf en een Peugeot 106! Moet wel zeggen dat de Golf een grote kofferbak heeft en met 1 kind voldoende ruimte maar toch als je 2 kinderen zou hebben dan zouden wij wel een grotere willen. Maar aangezien er nog lang (of nooit) geen 2e komt houden we het hier voorlopig bij.
hier sinds een week een Xsara picasso, heel veel ruimte en je zit wat hoger en dat rijdt eigenlijk verrassend fijn en hij rijdt gewoon lekker
Wij hebben een Opel Astra Station. Lekker ruim voor Kyra op de achterbank en voor onze mechelaar in de achterbak!
Subaru Impreza 2.0 gt. Wij rijden voornamelijk in de stad waar deze auto 1 op 5 zuipt. te veel dus zijn op zoek naar een andere auto. willen een peugeot 206 of 207
Een RC heeft 180 pk, hoge Nm en weegt maar 1050 kilo, dus ontzettend snel,maar zuipt op snelweg 1 op 9 en in de stad 1 op 6.
Een volvo 850 automaat en inderdaad een heel veilige auto,maar dat moet ook wel in het land waar oorspronkelijk de volvo gemaakt wordt/werd. Alleen zijn we hier nog geen elanden tegen gekomen.
Wij hebben een ford focus c-max en vinden het een fijne auto. Ruim, comfortabel, hoge instap, ruime achterbank en veel ruimte in de kofferbak.