Renault twingo, klein auto'tje aangezien we alles eigenlijk op de fiets doen. We zijn nu wel opzoek naar een grotere auto ivm met de kampeervakantie. Maar weten nog niet echt wat.
Een citroen XM. Ouwe bak maar manlief is er verliefd op en kan er geen afstand van toen (terwijl ik er altijd in moet rijden voor mn werk) Ik vind zo'n dacia logan wel wat. Niet duur en wel ruim naar mijn idee maar goed nog nooit in gereden
dacia logan rijdt echt beroerd, maar goed daar is de prijs dan ook naar Hebben hem van de week gereden omdat we ook een nieuwe auto moeten. Hebben ook de mitsubishi outlander gereden, geweldig, maar manlief is weg van de espace en was weg van de chrysler voyager, maar aangezien die niet veilig is, is die al afgevallen.
Hihi heel herkenbaar. Wij moesten de uitlaat vervangen en volgens mij is deze meer waard dan de hele auto nu. De aanschafprijs lag net boven de prijs van de uitlaat, maarja hij kan er nu weer tegen, hopelijk
De meeste hier hebben 2 auto's en de meeste nog niet eens goedkope Wil ook wel Wij hebben een Renault Megane Scenic 1.6 uit 2000 Hebben hem nu een maand of 4 en rijd heerlijk, lekker hoog en makkelijk met het inladen en uitladen van de kleine. Erg ruime kofferbak zodat mijn 2 franse bulldogs ook de ruimte hebben.
wij hebben 4 volvo's waarvan 3 er voor de hobby zijn... weet de type's zo niet maar het zijn vrij zeldzame auto's... en een 940 waar we altijd in rijden... zelf reed ik altijd in een ford courier een autobusje van de zaak maar omdat er maar 2 zitplaatsen waren en we nog een dochter erbij hebben gekregen is die weggedaan en daarvoor krijg ik binnenkort een andere... weet zo even niet meer welke... verder staan er nog wat auto's bij de zaak maar dat is voor de verkoop.... ohja en mijn man heeft nog een landrover...
Wij hebben ook 2 auto´s. Een Ford Ka en een Kia Sportage. We hebben 2 honden en dan is die ruimte wel erg lekker.
wij ook 2 auto's seat cordoba en een peugot partner. Volgende zal ook weer een franse auto zijn (ben ik fan van )
Opel Astra station van 1998 en een VW Golf van 1994. Deze laatste hebben we net laten keuren en dit wordt zn laatste jaar. Willen dan een Toyota Yaris.
Wij hebben een mini cooper classic Leuk autootje, rijdt prima maar heeft niet zoveel ruimte. Ag, straks rijden we er hooguit met zn 3tjes in. Past makkelijk
Wij hebben aantal maanden Nissan Almere Tino uit 2002 gekocht. Ben HELEMAAL weg van die auto!! Lekker ruim, zuinig, zit wat hoger en qua onderdelen ook goedkoper dan bijv. citroën picasso (keken we eerst naar) I love it