Wij hebben 2 auto's. 1 opel astra station uit 2001 en een huyndai excel uit 1998. De laatste is een leuke stadsauto met ruime kofferbak, alleen het nadeel is dat je wel wat laag zit. Kijk een keer op autotrack.nl daar kun je allerlei auto's vinden voor jouw prijsklasse.
Ik heb een fiat punto uit bouwjaar 2000. Hij rijd erg zuinig.1 op 17 op snelweg en in de stad 1 op 15. Bij mij past er wel een buggy in.
Ik heb ook een 206, kinderwagen past erin alleen hebben wij er een andere auto bij gekocht omdat ermee op vakantie gaan gewoon amper te doen is, het past wel, alleen zit je dan met je kop op je stuur en je armen in je nek en dat stuurt zo lastig. Maar een 206 past alles prima in, en kwa zuinigheid, sja, ligt er net aan wat voor motor je erin hebt.
Hahaha ik wist niet dat die dingen er ook zijn in die leeftijdscategorie . Ikzelf heb een twingo, maar wil een nieuwe auto aanschaffen. Zit nu heel erg te twijfelen tussen 3 opties. Mitsubishi Carisma of Space Star of een Ford Focus...iemand voors en tegens?!?!