zou iemand de hoogte van de bugaboo cameleon op willen meten? en dan gerekend van de grond tot de bodem van de wieg?
Ik heb een rolmaatje gevonden en aan de meet gegaan...... 43 cm hoofdzijde 42,5 cm voetjeszijde Hoezo wilde je dat weten? Ben wel een aagje....
Bedankt ,nou manlief heeft bedacht dat ie toch eigelijk liever wel de bugaboo wil! #-o dus ik ga nu alle bij elkaar geraapte info naast mekaar leggen en dan kijken of ik bereid ben mijn mutsy in te ruilen voor een bugaboo. 8) ......
Is toevallig ook de keuze waar wij tussen twijfelen (mutsy (dan wel de urban rider) en de bugaboo). Mag ik vragen wat jullie zelf als voor en nadelen zien ? Groetjes, Ouder
bugaboo nadeel- hoogte van de bak,duur,iedereen heeft hem.zitje kan niet plat zonder knik in de benen bugaboo voordeel-nou de rest dus mutsy nadeel-vrij groot,en zwaar mutsy voordeel-hoge bak,makelijk hoogte verstelbare stang,geintregreede adapters in mutsy cosi. dus tja is eigelijk niet heel moeilijk,kan je wel aanraden om goed te letten op wat je snel kan tillen want de mutsy lift je niet in 1 tel uit de auto(ik niet althans)
Bedoel je met de hoogte van de bak de hoogte van de bak zelf of dat de bak erg laag is. Dat vinden wij namelijk wel een groot nadeel. Aan de andere kant.... De bak is natuurlijk maar voor het eerste half jaar.. Wat wel lastig is, door de hoogte, is dat je totaal niet bij de boodschappenbak kan komen. Nadeel van de bugaboo vinden wij ook dat het frame van de bak en de buggy hetzelfde zijn.. Afwisselen is er dus niet bij. Maar hij ziet er zo leuk uit ! En makkelijk van uiterlijk te wisselen door de aanvullende bekledingsets. Nadeel van de mutsy is inderdaad het formaat. Daarbij vinden wij de kleuren ook niet helemaal. Even een newbie vraagje over de buggyinzet... Is het handig als hij plat kan zonder knik ? Groetjes, Ouder
Hoi hoi, Ik ben 1.63 en mijn partner net 1.80, dus niet al te lang. Vooral voor mij is het fijn dat ik in de bak kan kijken omdat ie wat lager staat! We hebben hem nog niet maar gaan hem wel aanschaffen. Groetjes, San