Oppeens op haar buik slapen

Discussie in 'Verzorging' gestart door Sanjor, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoi!!

Sinds Lisa kan draaien draaid ze ook in bed.. Ze heeft een slaapzak aan en dan nog draaien!:$ Het was heel af en toe dat ze op haar buik terecht kwam en dan was het huilen geblazen. Draaide haar dan altijd weer terug.

Maar nu sinds ze de waterpokken heeft (haar rug zit helemaal onder en ze zijn ook stuk) ligt ze steeds vaker op haar buik. Maar ook gewoon zo slapen! Volgens mij vindt ze het heerlijk! Als ik haar terug draai op haar rug dan rolt ze gewoon binnen 5 sec terug naar haar buik;)

Herkend iemand dit?
    Vindt het zelf niet erg hoor!
    Maar vindt het zo knap met een slaapzak en oppeens vindt ze het heerlijk terwijl ze het eerst vreselijk vond!

2. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Ja mijn dochter ook. Inderdaad inclusief slaapzak:)
    Ik laat haar maar... ( nu is ze al wel wat ouder 9 maanden) maar het begon rond de 6 maanden..

3. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Renske slaapt alleen maar op haar buik..ik laat het gewoon zo. En idd knap he met slaapzak hihi!

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ja ik vindt het zo knap!:D Het is wel haar zomerslaapzak..
    Misschien eens haar winterslaapzak proberen.
    Maar ja als ze liever op haar buik slaapt wie ben ik dan om het te voorkomen?:)

Maar is zo apart! Eerst moest ze er niks van hebben:p

5. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    heel herkenbaar. Rond Pasen had mijn dochter een luchtweginfectie. Ze hoestte enorm en was benauwd. Ze draaide toen ook steeds op buik en deed een armpje of knuffel onder haar gezicht.Vond het eerst wat eng, maar dit sliep voor haar het prettigst.

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mijn kinderen zijn ook allebei rond 6 maanden op hun buik gaan slapen. Als ze het zelf doen dan lekker laten doen en zeker niet het verhinderen door vast te binden of een winterslaapzak aan te doen. Je kind te warm aan kleden is gevaarlijk. Mijn kinderen crossen/crosten hun hele bed door met slaapzak, dekens eruit omdat ze daar onder kunnen komen en lekker laten slapen.

7. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Sinds mijn zoon kan draaien, slaapt ie op zn buik. Ook als ik hem op zn rug wegleg, slaapt ie op zn buik. En soms ligt ie recht, soms overdwars, en ik heb m zelfs een keer gevonden met zn beentjes omhoog langs de rand van het bed :D Prima toch?

Dat is juist het het handige van een slaapzak: daarmee hebben ze wel genoeg bewegingsruimte maar kunnen ze ook weer niet te ver komen. Al hoewel, mijn houdini kan prima lopen met zn slaapzak aan :D En ze blijven warm.

Gewoon dekentjes uit het bed halen en m lekker laten gaan.

8. fafje

fafje Niet meer actief

sinds mn zoontje zelf kan zitten doet ie het nu ook soms...draaien doet ie niet om terug op zn rug te komen, maar zitten en dan weer liggen haha

9. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik heb de winterslaapzak niet meer geprobeerd.. Ga het ook niet doen idd.. Ze voelde afgelopen dagen wat warm doordat ze ziekjes is. Maar heb haar nu nog wel met een romper lange mouw, pyama jasje lange mouw en broekje aan in de zomerslaapzak. In haar kamertje komt nooit de zon dus is het niet altijd warm.

Heb het dekentje idd weg. Ze ligt meestal toch helemaal bovenin haar bed overdwars:D

10. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hahaha ik zie het al helemaal voor me:D Wat een karwei om weer op zn rug te kunnen liggen dan!

11. fafje

fafje Niet meer actief

haha ja of hij gaat van buik naar zij en dan pas plat...

hier ook alleen romper pyjama en zomerzak geen dekens...

12. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    oh,ja heel herkenbaar.Niet mijn kleintje,maar mijn oudste toen lag met 5 maanden al op haar buik te slapen.

Deel Deze Pagina