ik werk als agogisch medewerker in de zorg (verslavingszorg) en mijn man is procesoperator ( calve jaja hij maakt de beroemde pindakaas
ik heb geen baan ik ben m'n eigen baas ik heb een webwinkel in grote maten lingerie en daarnaast geef ik lingerie party's dit doe ik samen met m'n vriend(de party's doe ik alleen)
Ik ben juf in het speciaal onderwijs en mijn man is Projectmanager Research & Development bij een Multi Media bedrijf.
Ik werk 2 dagen bij de GROOTSTE vervoerder van NL.. op de Taxidivisie (kantoor job)..en mijn man is Filiaalleider bij ALDI...
ff vraagje voor de verzorgende IG'ers hier, wat kan je met dit diploma allemaal. Waar kan je allemaal werken?? ik zit er aan te denken om deze opleiding te gaan volgen maar weet nog niet echt wat ik er nou precies mee kan........
Ik ben coördinator training en opleidingen in de zorg sector. Mijn man is storingsmonteur midden en laag spanning.
Ik ben management assistente bij een TBS kliniek. Mijn man is manager guest service en heeft een eigen klus & advies bureau. Over een tijdje stopt hij als manager en gaat hij fulltime voor het bedrijf.