Ik ben verkoopster bij Etos voor 3 dgn. Manlief is logistiek medewerker/ chauffeur ( In de weekenden is hij ook DJ )
Ik ben verzorgende IG en mijn man werkt voor een klein bedrijfje waar ze onderwaterapparatuur maken voor o.a de brandweer en de marine.
Ik werk als begeleidster op een kleinschalige woonvorm voor autistische jongeren en mijn man werkt als groepsleider met moeilijk opvoedbare jongeren met ernstige gedragsproblematiek.
Ik ben momenteel werkzaam als beleidsmedewerker milieu, maar bezig met een baan als eventmanager (dat is mijn achtergrond ook). Mijn man is engineer.
Ik werk in de thuiszorg en heb een eigen bedrijf! Geld vrijwilligerswerk ook? Dan werk ik voor een fanclub, een poppodium en voor de kerk
Ik ben lerares in het basisonderwijs vriend is op het moment niets en weet ook niet wat ie wil (heerlijk toch die daadkrachtige mannen )
3 vintage winkels ,, voornamelijk kleding en klein meubel goed brocante kon nooit een baan krijgen door mijn woordblindheid na veel solliciteren was ik het zat en ben slim genoeg ben dus maar zelf begonnen xx
Ik werk als verkoopster in een telefoonwinkel en mijn vriend is net uit het leger gegaan om te werken als beveiliger.