Ola allemaal! Zat me net te bedenken dat ik eigenlijk helemaal geen hobby's heb. Ja oke, gitaar spelen, maar dat is iets wat ik mezelf heb aangeleerd en waar ik niet verder mee kom. Er gaat teveel tijd inzitten, tijd die ik echt niet heb. Dus ik hou het gewoon bij af en toe jengelen op mijn gitaar hihi. Hoe zit dat met jullie? Wat zijn jullie hobby's?
Ik kwam dit weekend tot de conclusie dat mijn hobby bakken is (taarten, brood enzovoorts). Verder ben ik een ernstige boekenverzamelaar en lezer. Ik voelde me opeens een beetje saai.
ik hou van muziek, mode en taarten bakken en decoreren, koken vind ik ook super leuk, als ik de tijd ervoor heb schilder ik ook weleens
Taarten decoreren (marsepeintaarten), schilderen en tekenen, lezen, zingen, kleding maken. Dat zo'n beetje
~Sporten. ~Studieboeken lezen ( doe ik al jaren, van iedereen. Ik vraag iedereen om zijn oude studieboeken maakt me niet uit welke studie, ) Als mijn zusje weer aan een nieuw jaar begon had ik al haar boeken al gelezen van het hele jaar, ha ha ~Filosoferen ~Mediteren
Zw pagina. Klaverjassen. Te lang niet meer gedaan. Weer eens oppakken deze hobby. Spelletjes op internet. Tv kijken. Dvd series van toen en nu bekijken. Zingen( Vals) Muziek maken. Kan een beetje piano spelen. Althoorn is een verkleinde bariton. Bariton kan ik ook spelen trompet( Heb ik een fanfare gelopen dus ja) Maar al heel lang geleden dat ik dat gedaan heb was 18 toen ik ermee stopte dus 18 jaar geleden lijk wel een eeuwigheid is het ook. Picalo spelen is een verkleinde dwarsfluit. Liep ook bij die fanfare maar toen nog bij de majorette.s En daar speelde ze picalo. Lezen vaak boeken die ik al gelezen hebt is een hobby vind vaak leuk om de dialogen in een boek op nieuw te lezen. En ik dacht dat ik geen hobby of intresses had kom ik even bedrogen uit heb een waslijst hier neer gezet haha. Maar het enigste wat ik nu dus nog doe is. Dvd series zwangeschapspagina tv en lezen de rest is wel een hobby maar die beoefen ik dus niet meer.
snoep eten en slapen haha verder hou ik ervan om uit eten te gaan en naar de bios. Of met mijn vriendinnen gezellig iets doen. Een echte hobby heb ik niet...ja internetten dan. even offtopic belliebel, jij bent vlot! haha
haken beetje computeren, fotograferen heb ik ook gedaan maar zit nu op een laag pitje, ook jaren zelf paarden gehad maar ook dat hebben we niet meer.
met m'n dochter spelen scrappen met stofjes bezig zijn decoreren borduren naaien papier als t maar creatief is
leuk dat er meer handwerken/borduren Ik borduur graag, telpatronen alleen. Ben nu met 2 egyptische thema's bezig. Zo heerlijk ff verstand op 0 en lekker borduren. Maakt echt mn hoofd leeg. verder: concerten/festivals, films kijken,naar de bios gaan, lezen,puzzelen (japanse beeldzoekers)
Visagie(met name oogmakeup denk aan smokey eyes met allerlei kleuren glitter etc.) Lezen, heb echt veeeeeeel boeken Breien DVD series(the OC, vampire diaries, SATC, Gossip Girl etc.) en natuurlijk ZP
ik zit graag op dit forum, kijk graag tv series op dvd en heb graag mijn huis aan kant (dus opruimen) rare hobby he die laatste haha! verder lees ik ook graag
Scrappen, Spelletjes spelen (ALLES!) Van poker, tot playstation, tot 'ikhouvanholland' tot sudoku.. alles dus. En eigen is organiseren van feestjes etc. ook echt mijn hobby. Daar kan ik nou echt van genieten en me vol passie instorten.