Wat zouden jullie doen? Ik had tussen 12 en 13 uur een belafspraak met mijn internist. Om 13.30 nog niet gebeld, dus zelf maar gebeld. Kreeg ik te horen dat ze mijn gegevens aan het bespreken waren. Kort daarna werd ik teruggebeld dat ik aan het einde van de middag gebeld zou worden met de uitslagen van mijn bloedonderzoek. Nu is het 16.45 en ik ben nog steeds niet gebeld....zit verdorie al de hele middag te wachten! Zouden jullie er nu zelf achter aan gaan?
Verdorie ben echt zo boos! Wacht al 4 weken op dit telefoontje! Heb net gebeld en ze zijn te bereiken tot 16.30
Ja, en dan wacht je tot na 17.00 uur en dan zijn ze dicht.... @ mamavanjuul: morgenochtend gelijk bellen en aangeven dat je hier enorm van baalt! 4 weken zeg.... pppfff!
Ik heb dit ook wel eens gehad, maar artsen werken niet altijd op kantoortijden, mijn gynaecoloog heeft me wel eens om 18:00 gebeld. Ik weet niet of de arts zelf jou terug zou bellen? En ik snap dat het heel vervelend is, maar anders gewoon de volgende ochtend bellen. Je weet ook niet of er een spoedgeval ofzo is geweest waardoor de arts niet kon bellen.
Mijn arts heeft me ook wel eens rond 18:00 gebeld; en de gynaecoloog overigens nog later.... Ligt er maar net aan. Het was overigens wel uitzonderlijk hoor! Dus ik denk dat het voor jou wachten is tot morgenochtend. Want datgene waar je het langst op wacht, dát schiet er dan natuurlijk altijd wel tussendoor. Dat is gewoon de-wet-van-irritatie.
Nou, geloof het of niet.....ben net gebeld door de internist. Ze was zelf ook verbaasd dat ik niemand kon bereiken, omdat ze er echt nog wel was. Heb nu eindelijk antwoorden en kan nu met wat meer geruststelling genieten van de rest van de zwangerschap. Bedankt voor het luisteren
Gelukkig!! Ben weleens om 19 uur teruggebeld door de kinderarts dus hun terugbelafspraken lopen weleens uit haha
Gelukkig maar Ik zou net een hele preek afsteken dat je je niet moet laten afschepen, maar dat is dus al niet meer nodig. Eerlijk is eerlijk, die assistentes zijn vaak ook maar van die afschepers hoor!