Wat voor baan hebben jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door lovieyou, 9 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel werk jij?

1. Ik ben fulltime mama/thuis

2. Ik werk fulltime

3. Ik werk parttime

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Koon

Koon Niet meer actief

30 uur per week, onregelmatig. Dus veel avonden, weekenden en ook slaapdiensten. Daardoor hoeft ons zoontje maar zo'n 10 uur per week naar de gastouder.
    Mijn vriend werkt fulltime regelmatig, ma-vrij dus.

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik werk 20 uur per week als technisch vertaler (vanuit huis), ideaal te combineren met mijn twee kinderen omdat ik zelf mijn tijd in mag delen.

3. mellowyellow

mellowyellow Actief lid

4 jan 2014
    117
    0
    0
    Logistiek planner 36 uur. 2 kinderen. Man eigen bedrijf, uren zoveel nodig is.

4. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik werk parttime als banketbakker.

Ben ik daar ook voor opgeleid! En nog steeds met heel veel plezier!

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Begeleidster binnen een woonlocatie waar mensen met een verstandelijke beperking wonen. ( autisme en gedragsproblematiek)

Sinds september ben ik van 18 uur naar 25 uur gegaan. Even wennen maar vind het goed te doen.

Esmee gaat overdag naar school en qua opvang is onregelmatig werken goed te doen.

6. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ik werk 32 uur als bedrijfleidster in de detailhandel.
    Prima te doen goed plannen alles.

7. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik werk 24uur per week bij een vastgoedbedrijf op de afdeling bedrijs onroerend goed.

8. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik werk 18u75 als administratief-boekhoudkundig bediende (in 3 dagen van 6u15).
    Een fulltime is bij ons 37u30 (5 x 7u30).

Voor de rest zit ik op ziekte.

9. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik werk 32 uur per week als psychiatrisch verpleegkundige op een gesloten opname afdeling.

10. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik werk nu nog fulltime vanuit huis, maar nu net mijn 1e personeelslid aangenomen dus ik hoop dat ik nu 4 dagen ga werken ipv 6.
    Huishouden komt 1 x in de 2 weken al extra hulp voor.
    Mijn man werkt 5 dagen 12 uur per dag.
    Dus altijd druk maar ik ben wel veel bij mijn kids ook al is er wel een oppasje bij de laatste weken als het erg druk is om zon 3 uurtjes per dag de jongste te entertainen.

11. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik werk 19 uur p/w, verdeeld over 5 dagen. Ik werk bij mensen thuis (poetsen).. Is goed te doen met de kids.

12. Aylen

Aylen Niet meer actief

Contract voor 32 uur, maar 4 uur ouderschapsverlof, dus ik werk 28 uur. 3 volledige dagen en 1 middag.

1 middag gaat de kleine naar het KDV, 2 dagen naar mijn ouders, 1 dag blijft papa thuis.

13. Deliana

Deliana Niet meer actief

Ik werk 3 dagen in de week als projectleider.
    Man werkt 4 x 10 uur.
    Jongste gaat 1 dag naar het kdv en er is 1 oma dag.

14. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Ik ben momenteel thuis bij mijn dochter. Straks na de bevalling van mijn tweede ga ik weer naar school. Vriend werkt fulltime in de bouw.

15. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.490
    225
    63
    Ik werk in een supermarkt, 20 uur (nu 5 uur ouderschapsverlof, omdat we in een x 4 a 5 dagen moesten gaan werken voor 20 uurtjes, maar dat is niet de bedoeling bij mij) dus altijd andere tijden en dagen.. Meestal 3 daagjes en 1 vaste dag dat ik moet werken de rest weet ik pas als de planning klaar is.. kan van smorgens 6 zijn tot savonds 10.. maar tis opzich wel goed te doen met oppas.. dir dag dat ik vast werk heeft mn moeder vast vrij en past dan bij ons thuis op en de andere 2 dagen mn schoonmoeder, zij werkt niet dus dat is dan wel ideaal..
    mn man werkt gewoon in dagdienst 45 uurtjes

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Na 8 jaar gewerkt te hebben als onderwijsassistenten werd ik wegens de bezuinigingen helaas ontslagen. Ik was toen 12 weken zwanger, en ben nu fulltime mama van het allerliefste meisje van de wereld.

17. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik werk als paraveterinair, 30u in 4 dagen. ML leraar voortgezet onderwijs, werkt fulltime in 4 dagen. Allebei 1 dag thuis met ons meisje. 1,5 dag opvang en 1 dag SM.

Ik zou liever een dag minder werken, maar financieel zit dat er nu nog niet in, we willen graag groter wonen, dus daar sparen we voor..

18. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.292
    11.054
    113
    Nu nog fulltime (=zo'n 48 uur per week plus 1-2x per maand een hele dag weekenddienst), manlief 30 uur in 5 dagen, haalt popje dus vroeg op. Maar als de tweede er is ga ik een dag ouderschapsverlof nemen, en manlief gaat binnenkort naar fulltime maar wel deels in avond en weekend, zodat we netto meer tijd met popje en straks popjes hebben

19. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hier werk ik 16 uur per week bij een reclame verspreidingsbureau als administratief medewerkster. Daarnaast werk ik nog 35 uur per week als gastouder vanuit mijn eigen huis. De uren dat ik op kantoor werk wordt de tweeling opgevangen door de opa's en de oma's en ze gaan twee ochtenden in de week naar de psz.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Voor mij gelden eigenlijk het 1e en het laatste antwoord.
    Ik ben namelijk fulltime thuis, maar ik werk parttime.
    Als gastouder.
    Momenteel heb ik nog 1 gastkindje dat flexibel komt maar over 3 maanden krijg ik 15 vaste uren weer terug per week.
    Ik vind het perfect. En wil totdat mijn jongste naar school gaat zeker niks anders doen.
    Mijn thuis zijn compenseert ook deels de afwezigheid van mijn man die elke week ma-vrij van huis is voor zijn werk.

Deel Deze Pagina