Vandaag heb ik een badzitje bij Prenatal aangeschaft omdat me meisje het niet zo leuk vind in bad. Hierbij denk ik dat ze het niet leuk vind om te liggen dus vandaar het badzitje. Hoe bevalt het zitje nou eigenlijk voor jullie? Heeft het geholpen?
Bedoel je dat ronde blauwe ding? Met die drie speelknopjes aan de voorkant? Zo ja, die bevalt ons erg goed! We gebruiken het heel erg vaak omdat onze kleine schat ook liever rechtop in bad zit.
Nee die bedoel ik niet.. Ik bedoel het zitje waar je kindje dan een beetje in ligt maar ook niet helemaal in ligt. ahahaha moeilijk uit te leggen. Mijn dochtertje kan namelijk nog niet zelfstandig zitten.
Het ding dat lara bedoelt heet een badring. Wij hebben idd ook zo'n beadzitje zoals jij die omschrijft en hij bevalt prima. We gebruiken hem nu nog. De badring hebben wij laats ook aanschaft maar die past niet in een babybadje. Wij gebuiken de ring nu voor onder de douche en da gaat ook prima.
wij hebben m ook en ik ben er erg blij mee zo hebben ik mijn handen vrij om hem lekker te badderen zondar dat hij op die spier op mijn arm ligt zodat ik een lamme arm krijg
Oh ja, badring Dat is net even iets anders Ik heb dat andere zitje trouwens ook maar heb het maar eventjes gebruikt. Wel een handig ding hoor maar ja, mijn meisje vond het niets
Ik wilde dat ding gisteren uitproberen, maar vond het maar onhandig .... Ik weet niet of het komt omdat m'n zoontje nog maar 2 maanden oud is, maar ik heb 'm maar weer ver in de kast gelegd om voorlopig lekker te laten liggen ....
ik heb ook een aquasit maar heb m eigenlijk nog nooit uitgeprobeerd omdat de kraamverzorgster ook zonder deed en het mij dus ook zo heeft aangeleerd.. maar denk dat ik m binnenkort es een keer ga gebruiken kijken of het fijner is maar ja mijn zoontje heeft een droge huid dus zo lang ligt hij niet in bad...dus of het nu de moeite is...
mmmmh verschillende meningen dus... Nou, wij gaan het morgen of zaterdag maar even uitproberen. Hopelijk wordt het baderen dan wel fijn.
Ik vind hem IDEAAL! Een uitvinding gewoon. Je hebt je beide handen vrij! Ik kreeg namelijk altijd enorme lamme armen van dat badderen, omdat je je kind moet ondersteunen en stond ook vaak in een voorovergebogen houding. Ik hield het daarom ook nooit lang uit. Nu ligt ze lekker in het grote bad in dat stoeltje, laagje water erin en relaxen maar! Ik vind het echt een aanrader!
Hier ook perfect! Geen lamme arm meer en geworstel. Hij vindt het hier heerlijk. Zowel in het kleine badje als bij zijn broer in het grote bad. Voor ons een uitkomst. Je kunt ondertussen even de handdoek klaarleggen en een luier pakken. Natuurlijk niet alleen laten, bij ons zijn ze er nooit uit gevallen, maar je weet maar nooit....
tot welke leeftijd kunnen ze daarin? Ik doe mijn meisje ook in t grote bad, maar krijg ook lamme armen en kapotte knieen van over de rand hangen om dr vast te houden
Vind het een onding. Isis hangt er zo naar in. Ik heb nu een badkussen (comfibad) is helemaal geweldig Groetjes v Treintje
We hebben net het badzitje uitgeprobeerd en ze vond het geweldig! Niets niet huilen, dikke glimlach en gebrabbel. Lang leven het badzitje!
Ik had het kunnen schrijven! Hier precies zo. Alleen gebruiken we hem bijna niet meer, omdat Sasha meer mee gaan douchen, straks in het neue huis hebben we een groot bad, dus willen we voor een badring gaan.