Ervaringen Sangenic Hygiene Plus

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Linn84, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Wie heeft deze luieremmer en kan me vertellen hoe hij bevalt? Twijfel enorm, en hij is nu maar 14,95 bij de Babydump...
    Alvast bedankt!

2. Herah

Herah Lid

1 sep 2010
    48
    0
    0
    Ja, wij hebben er een, de happy etappes maar heeft volgens mij tegenwoordig sangenic. Het systeem is supersimpel (je draait de luier als het ware luchtdicht in een plastic omhulsel) en we gebruiken'm bij onze oudste nog steeds. De ringen met plastic zijn alleen wel redelijk aan de prijs (hoewel onlangs verlaagd van €10 naar ruim €7) maar als je meteen een grootverpakking koopt (kan bijvoorbeeld bij Babycare.nl Razendsnelle levering : Maxi Cosi autostoeltjes, Quinny, Bugaboo & Joolz kinderwagens, Maclaren & Topmark buggy's, Sangenic, Avent, Leander, Philips, Mutsy, kinderstoel, campingbed, babykamer, zwanger,.., maxicozi, maxicossi) dan ben je gelijk klaar en scheelt het een stuk. Wij hoefden met dat ding van middelgrote maat slechts 1-2 keer per week de boel in de vuilnisbak te legen, nu met een overdag-zindelijk kind stelt het helemaal niks voor. En je ruikt echt geen vieze luchtjes meer!
    Moet zeggen dat het uiteindelijk wel een makkelijke bezuiniging zou zijn (dan maar dagelijks de luieremmer legen) maar ik betaal graag voor dit gemak!

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mijn zusje heeft hem in gebruik en het bevalt haar prima.

Wij twijfelden tussen de Sangenic en de Diaper Champ. In de Diaper Champ kan namelijk een gewone vuilniszak, maar het ding zelf is wel erg prijzig. Uiteindelijk de Sangenic gekocht bij de Babydump (in verband met die aanbieding!) + een setje navullingen. Hoop dat het mij ook goed gaat bevallen!

4. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Misschien ook een tip:
    Ik koop bij de Action luierzakjes. Kosten geloof ik ongeveer 2 euro voor 100 stuks. Luier verschonen, in een zakje doen, knoopje erin en in de (goedkope Hema-)luieremmer.
    Werkt hier ook prima: Totaal geen last van vieze luchtjes, luieremmer blijft tintelfris en een goedkope oplossing!

5. me24

me24 Actief lid

9 mei 2007
    121
    0
    0
    Haarlem
    Super ding! De zakjes van de hema zijn ook goed, maar op het moment dat er "normaal" eten in je kind gaat werkt dit niet meer. Zeker als je geen Kliko hebt... Wij moeten het vuil in een ondergrondse bak stoppen en als je dan 2 poepluiers in je vuilnisbak hebt zitten... Ik zeg doen!

6. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Oke, klinkt goed dus :D

Een gewone luieremmer en luierzakjes van action zou inderdaad goedkoper zijn. Maar volgens mij valt zo'n 7 euro per maand voor de navulling ook nog wel mee... Gemak dient de mens ;)

En de diaperchamp heb ik inderdaad ook aan zitten denken, maar vind ze zo duur. Voor dat geld kun je een heleboel navulcasettes kopen...

Morgen maar eens kijken bij Babydump :D

Bedankt voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina