Wat voor babykamertje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dani84, 26 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Ik wist al voordat ik zwanger was dat ik op 1 wand een muurschildering wil hebben van een boom in een weiland, en het plafond gaan we lichtblauw met witte wolken schilderen. Verder wilde ik dus niet zo'n perfect bij elkaar passend kinderkamertje 8) . Wij hebben als commode gekozen voor een keuken :) Ik had al water naar de werkkamer laten brengen en er komt dus een grote wasbak in de commode ;)

Wij willen ook weten wat het geslacht van het kindje is en de wand achter de commode wordt dus rose of aqua, mocht de volgende dan van de andere smaak zijn :) hoeven we maar 1 wandje te schilderen. Aangezien de commode nogal groot is wil ik daar ook alle kleertjes in bewaren en komt er alleen nog een ledikantje in (waarschijnlijk oranje ofzo, iig een leuke felle kleur) en een lekkere relax fautuil met een voetenbankje zodat ik daar gewoon met de kleine kan blijven 's nachts als ik moet voeden. Wilde niet een te vol gepropte kamer hebben, nu is i vrij groot, maar de commode neemt wel weer aardig wat ruimte in.

We zijn nog wel naar allerlei babywinkels aan het gaan om nog wat ideeen op te doen, maar tot nu toe vind ik mijn eigen idee het best 8) :)

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.038
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben meubeltjes besteld van Bopita, foto's staan in mijn album.
    Wilde meubeltjes die je wat langer kan gebruiken, dus niet heel kinderlijk, niet te strak, maar wel een beetje romantisch.

We wachten tot we weten wat het wordt met het verven van de babykamer.
    Bij een meisje komt de kamer in 2 roze tinten...en voor een jongetje ben ik er nog niet helemaal uit.

Verder geen muurschilderingen of stickers, het kamertje is al niet zo groot en wil het verder rustig houden.

3. Rooos

Rooos Actief lid

20 mrt 2008
    149
    0
    0
    Vries
    Nu hebben we alleen nog maar een leeg kamertje, maar als het straks klaar is hebben we een bos in huis!

Wij hebben namelijk fotobehang van een bos gekocht. Veel groentinten dus. De andere drie muren en kozijnen etc worden wit. De vloer wordt een donkere kleur laminaat. De meubeltjes allemaal echt hout, maar wel white wash.

volgens mij wordt het supermooi!

4. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Hier nog een boskamer,

We hebben al "nepgras" voor op de vloer (1,30 bij 1,50 ongeveer) en dan met een groen krukje, groene muurlamp in de vorm van een kever (ikea). Donkerbruine ladenkast als Commode (kunnen we later in de gang zetten met handschoenen, shawls etc. erin).

Bosbehang ga ik zo online opzoeken want ik kan het niet in de winkel vinden. Verder een wit bedje (die nu nog van Sofie is).

Sofie's kamer wordt ook een boskamer trouwens. (was neutraal wit eigenlijk).

Groetjes Lisette

Groetjes Lisette

5. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Wij hebben het kamertje heel zacht van kleur gehouden. Creme, beige, zachtbruin en zachtgeel. Het was een goede keuze, voor baby's hou ik niet zo van die knalle kleuren, dat komt wel als ze peuter/kleuter zijn. Jesse is nu ruim vier maand en ik vind het nog steeds heerlijk om het kamertje binnen te komen, wat een rust!
    Foto's staan in m'n album.

6. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    wij hebben het een beetje in de rustige , romantische stijl..
    geen strakke wite meubels.. !
    zie op profiel voor een foto..!

7. schatje1

schatje1 Niet meer actief

kijk naar de foto's in mijn album! ;)

Deel Deze Pagina