Hoii allemaal over ruime 10 weken beb ik uitgerekend, van onze 3e. Nu ben ik een beetje laat met de kinderwagen maar ik kan maar geen keus maken. Onze middelste zoon in ongeveer 15 maanden als onze nieuwe baby geboren wordt, nu zou ik graag een duo wagen willen maar dan wrl een achter elkaar onze gang is zo small dat nauwelijks een enkele wagen er door past. Ik twijfel tussen een abc zoom en x-adventure-go4-two (deze ook ivm als ons kleine knul niet meer in de wagen wilt en deze dan kan ombouwen in 1 zit en dan misschien met een plankje voor als die toch moe word) Phil en ted vind ik niet echt wat. En joolz vind ik weer erg duur. Heeft iemand tips of ervaring met een fijne wagen. Groetjes
Hier icandy Peach duo. Lekker compact en veel mogelijkheden. Zitje en wieg, zitje en maxi cosi, twee zitjes en ook als enkele wagen te gebruiken. Geen seconde spijt van de aankoop. Staan ook wel op MP.
Oh ja, en de mand is zo groot dat ik geval van vermoeidheid mijn oudste het prachtig vond om onderin die mand te kruipen. Dat trekt overigens op straat dan wel de aandacht 😝😂.
Ik ben tevreden met onze abc (had al n enkele). Wat ik wel een nadeel vind is dat hij niet in onze kleine auto past (alto). Daardoor moeten we nu de enkele en n buggy meenemen als we ver weg gaan. Maar lopen en zelfs de kruidvat gaat prima. Lekker groot net. Onze oudste probeert telkens in de buggy Seat te klimmen omdat hij graag weg gaat met de kar. Via mp kan je nog prima wagens vinden.
Wij hebben een donkey. Maar heb ook positieve ervaring met de icandy Peach duo. Kan je ook nog als enkele wagen gebruiken als je zoontje eenmaal gaat lopen.