Hoi allemaal, Ik heb in beide oren 6mm en zoek echt leuke betaalbare tunnels,plugs,hangers,claws ect.. Nu heb ik al wel vaak bij een site via internet bestelt die niet zo duur is maar iedere keer als ik daar wat bestel met steentjes gaan de steentjes er gelijk uit.. Nu vind ik de standaard dingen niet zo leuk.. Ook vind ik ringen erg leuk die erdoorheen kunnen ofzo maar kan het niet echt vinden.. Wie van jullie heeft ook tunnels en wil dit met mij delen En weet misschien waar je wat leuke dingen kan vinden of waar halen jullie het vandaan
Hi Hier ook tunnels in de oren. (2x 6mm en 1x 4 mm) Ik bestel altijd bij alloverpiercings.nl Hebben ze altijd leuke spullen en van verschillende materialen. Kan eigenlijk geen winkel/shop vinden die ze verkoopt of je moet echt naar een piercing shop gaan. Vind ze daar alleen erg duur en standaard. Succes
Ik bestel ze nu altijd bij alloverpiercings.nl hier heb je geloof ik ook ringen voor er door heen. Al zijn de houten bij mij favoriet (stinken ook niet zo) Verder haalde ik ze vroeger bij tatoeëerders/piercing shop of alternatieve skate winkels (london etc)
Ik bestel dus altijd bij crazy factory zijn super goedkoop maar vind ook niet alles even leuk.. All over had ik inderdaad ook al gezien maar dacht misschien zijn er meer webwinkels enz die verkopen waar ik niet vanaf weet haha
Ik bestel niet zoveel plugs, want draag altijd dezelfde earskins, maar wat ik bestel is via Crazy Factory, alloverpiercings (vind ik persoonlijk de beste prijs-kwaliteitverhouding) en eBay. Maak trouwens ook mijn eigen plugs met spulletjes van eBay
Ik heb gewoon chirurgisch stalen eyelets, verder heb ik: settings, resin flatback figuurtjes, kettinkjes, ringetjes en bedeltjes. Van de settings zaag ik het oogje af en dan zet ik het in elkaar met een lijmpistool, daarna maak ik er kettinkjes aan vast
Ik bestelde ze ook altijd bij aop Maar was ze op den duur beu en heb de boel dus gedownsized en niemand die het nog ziet