Inmiddels bivakkeer ik 'alweer' zo een 2,5 jaar op ZP.. En in die tijd heb ik de meest orginele, gekke en leuke nicknames voorbij zien komen. Vaak vraag ik me dan af, hoe zijn ze erop gekomen? Dus ik dacht: ik open en topic en vraag het gewoon. Hoe zijn jullie op jullie nicknames gekomen?
Mijn eerste nickname die ik hier had was gebaseerd op m'n favoriete sprookje. Bij deze kon ik niets verzinnen/was alles al in gebruik. Toen werd er voor bij ons ineens vuurwerk afgestoken en voila, daar was m'n nickname
Mijn naam zijn de 1e lettergrepen van mn 3 jongste kinderen achter elkaar: Nilo(Ni), Bodhi(bo), Matteo(ma)
Van tante soesa en sassefras (vroegah was ik fan ) Alleen was die naam al vergeven dus heb ik er een Z van gemaakt ipv de S
Mijn voornaam 29 is de datum dat ik jarig ben en 1982 is mijn geboortejaar. Ik wilde alleen mijn geboortejaar doen maar die was al bezet.
Als we een meisje kregen vond ik sydney wel een mooie naam, sydney was bezet dus sydneys gedaan. Vriend vind die naam vreselijk
One of a kind ( mod was per ongeluk de a ertussen vergeten te doen maar dat maakt niks) omdat ik net als iedereen wel zijn kind, One of a kind vind. Daar is er maar een van