Iemand.hier ervaring met.Vodafone thuis pakket?

Discussie in 'De lounge' gestart door twee, 21 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Ik wil graag de alles.in 1 pakket internet tv bellen nemen. Is het wel goeie keuze? Ik zit nou bij upc en wordt steeds duurder en wifi bereik is minder vandaar dat ik overweeg te overstappen.

2. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Uppp

3. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben Vodafone thuis. Na wat kleine opstartprobleempjes zijn wij erg tevreden. Wij hadden met UPC regelmatig problemen die volgens hun dan net toevallig bij ons lagen.

4. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Wat voor problemen dan.?kwam de monteur niet ofzo

5. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113

6. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    De monteur kon wel langskomen maar dan waren de kosten voor ons. Na lang klagen hebben ze de monteur op hun kosten langs laten komen maar als het probleem toch in onze bekabeling lag dan moesten wij alsnog de kosten betalen. De monteur is geweest en het bleek niet bij ons te liggen. Waar het wel aan lag konden ze niet zeggen. We hadden regelmatig geen tv of internet. Konden vaak niet bellen of gebeld worden. Dat was voor ons de reden om over te stappen. Helemaal omdat we op dat moment glasvezel kregen in het dorp.

De Vodafone probleempjes waren daarbij vergeleken klein. Storingen die binnen redelijke termijn opgelost werden en de klantenservice vonden wij beter bereikbaar.

7. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Oh datbovenste stukje gaat over Upc toch, wij hadden exact hetzelfdeprobleem, uiteindelijk monteur langsgeweest toen en het lag niet aan ons dus. Hij heeft wat vervangen maar ng steeds valt de wifi steeds uit. Als ik bel zeggenze dat ze geen garatie hebben op wifi, en dat ik een andere wifi kanaal moet proberen.

Oh ikben zo blij vodafone komt binnenkort allss in 1 pakketinstalleren hier.
    hoeveel mb hebben julie gekozen,? Wij 40 misschien later toch over op 80 als iternettraag is

Deel Deze Pagina