wat voor beleg op brood?

Discussie in 'Voeding' gestart door hanna76, 1 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hier vandaag vruchtenhagel op brood. ook smullen

2. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Die haal ik ook wel eens, van zonnatura.
    Verder jam (of zonnatura of halvajam)
    appelstroop, jonge kaas, philadelphia naturel (maar dan de goedkope variant) dat was het wel zo'n beetje.

vruchtenhagel kan ik ook wel eens een keertje proberen, en humus ga ik ook eens kopen.

3. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Ik heb gisteren humus gekocht. Ik moet zeggen dat ik het nou niet echt superlekker vind ofzo. Beetje vreemd smaakje zit d'r aan. M'n zoontje at het trouwens verder met smaak op hoor. ;)
    Is het nou echt zo gezond dan, die humus? Ik had er nl. echt nog nóóit van gehoord! :(

4. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Humus is gewoon kikkererwtenpurree. De kleine vind het heerlijk op haar boterham. Soms zuigt ze het eerst van het brood en wil daarna het stukje brood pas.
    Als ik het zelf maak doe ik er altijd wat warme olijfolie overheen en pijnboompitjes en dan met turks brood :D.

5. Keiko

Keiko Actief lid

28 jul 2008
    497
    0
    0
    Successen hier naast de al genoemde humus en appelstroop waren sesamzaadpasta en hazelnootpasta (van de bioloog, puur gemalen hazelnoten dus, en niet van dat spul wat stijf staat van suiker+choco) en gewoon de plakken jonge kaas die we zelf ook op brood eten.

6. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Ja, maar kikkererwten ken ik ook helemaal niet... ;)

7. Ja er zit ook een apart smaakje aan die je niet kent natuurlijk. Maar het is wel heeel lekker. Ik moest ook even wennen.
    Het is ook lekker met een plakje ham (voor jezelf dan )

Geven jullie ook gestampte muisjes?

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Geraspte kaas is hier ook succesvol!

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik geef tot nu toe alleen nog maar wat boter op brood :D Wat ie ook met smaak oppeuzelt ;)

Ik ben ooit begonnen met appelstroop en smeerkaas, maar hij gaf daarvan zijn brood na een uur weer terug. En met boter deed ie dat niet. Misschien binnenkort weer eens proberen.

Deel Deze Pagina