Wat voor beroep heb jij??

Discussie in 'De lounge' gestart door Bellybell, 23 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1548

    1548 Niet meer actief

    Weet je dat ik dat net pas besefte toen ik dat bericht plaatste.. Maar idd 4 banen maar het voelt niet zo hoor ;)
     
  2. 1548

    1548 Niet meer actief

    Hahaha.. Jij werkt denk ik meer uren bij een baan dan ik?

    Als ik mijn uren bij elkaar optel dan kom ik op 30-32 uur uit.
     
  3. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.641
    10.539
    113
    dit heb ik ook. Na het overlijden van mijn twee jongens weet ik hoe belangrijk die 1e weken na het overlijden zijn, het regelen etc. Hier ook een vreselijke ervaring, en dan iemand moeten afbellen/ aanspreken terwijl 1 zoontje is overleden en de ander nog aan het vechten is. Maar ik ben bang dat ik het mij te persoonlijk maak, sta ik met iedere situatie mee te huilen, daar schieten ze ook niets mee op.

    Ik werk nu bij een internationaal bedrijf, maar ik wil heel graag een stap maken naar een baan met een meer sociaal maatschappelijk belang.
     
  4. MamavanDuncan

    MamavanDuncan Actief lid

    6 sep 2013
    189
    81
    28
    Vrouw
    Waddinxveen
    Ik ben allround kapster. Wil eigenlijk al een tijd wat anders, maar ik weet nog niet zo goed wat.
    Wel ga ik binnenkort een webshop beginnen voor gepersonaliseerde speenkoorden. Erg veel zin in!
     
  5. Krulpeterselie

    Krulpeterselie Fanatiek lid

    27 apr 2015
    2.485
    1.093
    113
    Opleiding office management gedaan, gestart als administratief medewerker, opgeklommen naar office manager. Sinds twee jaar mijn baan opgezegd en runnen mijn man en ik samen ons bedrijf. Hij de praktische kant en de aansturing van het personeel daar, ik het kantoor gedeelte en ook aansturing van een deel van het personeel. Leukste werk ooit en gelukkig kunnen we na de corona sinds een paar weken weer aan de slag!
     
    citroenrasp vindt dit leuk.
  6. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.830
    14.158
    113
    Ik ben BI developer. Ik combineer data uit allerlei bronnen en maak er rapportages op.

    Stel je hebt een restaurant met een terras, dan kan ik met kassasysteem, boekingssystsem, administratie, weersvoorspellingen, voorraad informatie (indien betrouwbaar) etc. Bekijken of je op basis van de voorspellingen voor t komende weekend om 13:00 nog een personeelslid extra neer moet zetten en evt toch nog maar een paar flessen rose in huis moet gaan halen.

    Of als je net begonnen bent, wanneer je minder wakker moet liggen over die salarissen van personeel eind vd maand, of dat het zinvol is om in je kapsalon/beautysalon een kapster/visagiste meerdere dagen te laten komen omdat je nu "nee" moet verkopen. Mooiste is dat de eigenaar t gewoon op zn mobiel kan zien tot in de details aan toe. Deels voorspellend karakter, deels gerealiseerd (heb ik winst, waar, wanneer, door welke producten/diensten etc).

    Heel erg gepuzzel, zeker met vervuilde data of bronsystemen die nogal wisselen (andere kolommen, andere definities). Ik vind de achterkant (die datavlecht) zelf het leukste maar heb altijd front- en backend gedaan. Dus wat je op je mobiel ziet, dat kan ik ook maken al ligt daar niet echt mn hart. Beetje afwijkend voor een vrouw in de IT om in de backend ontwikkeling van een datawarehouse te zitten, dat wel :D
     
    spruitje80, Maslov en highenergy vinden dit leuk.
  7. din0

    din0 Fanatiek lid

    14 aug 2011
    4.535
    1.529
    113
    Daarom kan ik het denk ik niet.
     
  8. Stradolia

    Stradolia Lid

    14 aug 2020
    9
    0
    1
    Vrouw
    MTH verpleegkundige in thuiszorg. (medisch technische handelen)
     
  9. MMW

    MMW Fanatiek lid

    29 dec 2013
    1.182
    425
    83
    Ik werk bij de overheid richting het asielbeleid
     
  10. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.839
    2.714
    113
    't Gezellige Brabant
    #250 Lief of Stoer, 14 aug 2020
    Laatst bewerkt: 14 aug 2020
    Ik ben al sinds de zwangerschap van mijn eerste (zij is onlangs 8 geworden) thuis, zeg maar gezinsmanager :D (tussendoor overigens nog wel een half jaartje bij een autobedrijf gewerkt op de verhuurafdeling). A.s. dinsdag begin ik op de sales afdeling bij een uitgeverij. Ik ga werken voor dat extraatje. We hebben het niet nodig, maar het is wel fijn om wat ruimer te kunnen leven en alle dagen thuis zijn ook zo lang. Beide kids gaan naar school en ik heb dan voor 2 dagen BSO aangevraagd. Het was een heel gedoe alles geregeld te krijgen. Mijn man werkt in ploegendienst en daar moet dus alles omheen omheen draaien. Fijn dat het nu eindelijk gelukt is.
     
    Dagda vindt dit leuk.
  11. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Leidinggevend Office Manager
     

Deel Deze Pagina