hoeveel kans

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Latifatje, 5 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Latifatje

Latifatje Niet meer actief

hoeveel percent kans is er op een miskraam na 10w ..bij 10 w was men echo goed alles was in orde ..en ze zei dat er geen kans was op miskraam maar nu hoor ik toch andere dingen dus weet iemand of er nog veel kans is dat het misgaat ?

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

na een goede echo met hart actie minder als 3 %

3. Niet meer actief

Tja na een goede echo (dus kloppend hartje etc) bij 10 weken is de kans erg groot dat het goed gaat maar het kán natuurlijk altijd misgaan. Het kan zelfs met 39 weken nog mis gaan, je hebt nooit een garantie.

4. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    zelfs tijdens de geboorte kan het nog misgaan. en niet iedereen wordt 100 jaar, dus het kan ook ná de geboorte nog misgaan. het kán altijd!

maar ik ben van mening dat je daar niet teveel aan moet denken; het vergalt het genieten van zo'n bijzondere tijd in je leven. ik weet wat het is als het misgaat; heb zelf een miskraam gehad en dat is echt ontzettend akelig.
    nu ben ik gelukkig weer zwanger, en denk niet aan dat het fout zou kunnen gaan (probeer er althans niet aan te denken) en ik geniet volop van alle vreemde dingen die ik nu ervaar. vind het heel bijzonder!

dus ga niet denken ik percentages; dat zegt tenslotte niks. je zou ook kunnen zeggen: 50%, want het gaat goed, of niet.
    ik vraag me ook af met welk antwoord je dan happy bent; 1%, 10%, meer? minder? wanneer ben je gerustgesteld?
    stop met piekeren, en GENIET! (jaaa, óók als je k*tsend boven de pot hangt, haha! :D )

5. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    AMEN!

6. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0