na 2 miskramen weer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ursie, 5 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ursie

ursie Lid

4 aug 2008
    35
    0
    0
    fotografe
    duiven
    ben nu 5 weken zwanger erg kort en er kan van alles misgaan. ben ook best een beetje bezorgd maar heb ook een gevoel dat het dit keer goed moet gaan. 3 jaar geleden kreeg ik mijn eerste miskraam bij 8 weken. ging er toen zo vanuit dat het niet mis zou gaan. relatie ging hierdoor uit. nu ruim 3 jaar later en een nieuwe partner werd in in januari 2008 opnieuw zwanger. na ruim 6 weken ging het weer mis. maar deze keer had ik zo sterk het gevoel dat het mis zou gaan. ik heb een test laten doen, alles bleek goed dus vol goede moed op naar de volgende zwangerschap. toch bleef ik met een dubbel gevoel zitten wilde het eigenlijk niet allemaal nog een keer meemaken. nu ben ik eenmaal weer zwanger en ben blij dat het zo is. ben wel bang op somige moment en onzeker maar ook erg blij. heb 18 augustus mijn eerste echo. kan niet wachten. hopelijk gaat alles goed.

2. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Ursie

We duimen en wachten met je mee.....
    het is vervelend, maar dat is ook het enige wat we kunnen doen....

Begrijp je onzekerheid goed.....
    sterkte met wachten....

xxmona

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Gefeliciteerd!
    Ik heb ook eerst 2 miskramen gehad voor onze dochter.
    Ben heel lang onzkr geweest maar probeer er echt van te genieten.. want voor je het weet heb je een kleintje in je armen.

4. Bartje

Bartje Actief lid

17 jun 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    ik weet wat je bedoelt.heb na me oontje 3 miskramen gehad en het bleef heel lang onwerkelijk om tegeloven dat het nu wel goed is.inmiddels ben ik 28 weken zwanger en schopt de kleine vrolijk rond.nog effe volhouden en dan heb je een mooie echo

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hopelijk gaat alles goed en hebben jullie over 8 maanden een heerlijk mooi lief kindje in jullie armen! Heel veel succes en ik duim voor jullie!

Deel Deze Pagina