Wat voor "bloed" hebben jouw kinderen? :P

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door 2mam2, 16 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Kwart Servisch
    De rest Nederlands

Ik ben half Servisch en mijn gene zijn best sterk zichtbaar. 😊

2. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Half Nederlands/half Iraans. Hij heeft mijn donkerblonde haar en blauwe ogen. Alleen aan zijn tintje zie je dat hij niet 100% Nederlands is. Ik ben erg benieuwd hoe ons tweede kindje eruit gaat zien. Het zou precies het tegenovergestelde uiterlijk kunnen zijn :D

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    1/4 Nederlands, 1/4 Indisch en 1/2 Turks.

4. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Onze dochter is half Turks, kwart Nederlands en kwart Surinaams.

5. Mam0523

Mam0523 Niet meer actief

3/4 Nederlands 1/4 Turks. Mijn man is half Turks.
    Kinderen zijn overigens beide blond met blauw/groene ogen.

6. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

N is 3/4 Nederlands en een kwart Luxemburgs.
    Ik ben zelf half Luxemburgs, mijn moeder komt uit Luxemburg.
    N heeft blond haar en bruine ogen. Het blonde heeft ze van mijn man. Ik heb zelf bruin haar en ogen.

7. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Een beetje indo, een vleugje Italiaans, overgrote deel is gewoon hartstikke Hollands en zo ziet hij er met zijn (tot nu toe) donkerblonde haar en blauwe ogen ook uit, dus ik hou het altijd maar gewoon bij Nederlands ;)

8. MMW

MMW Fanatiek lid

29 dec 2013
    1.236
    447
    83
    Ons kindje is half Frans, half Nederlands... Wat er in voorgaande generaties zit weet ik niet precies, maar sowieso Duits bloed aan mijn kant van de familie.

9. Palmboompje

Palmboompje Actief lid

16 jan 2013
    364
    0
    16
    Half Nederlands(ik), half Arubaans(man). Mijn kids lijken beiden erg op mijn man, alleen heeft mijn zoontje bruine haren met groene ogen en heeft mijn dochtertje blond haar met blauw/groene ogen. Beide kids hebben een tintje qua huid.

10. neveah

neveah Actief lid

10 feb 2016
    230
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn dochter is half Marokkaans, kwart Nederlands en kwart Surinaams.
    Mijn zoontje en de aankomende baby, half Bosnisch, kwart Nederlands en kwarts Surinaams.

Mijn dochter is getint, bruin haar en donkere ogen.
    Zoontje is blank, donkerblond haar en bruin/grijze ogen.

Ik ben zelf half Nederlands half Surinaams en getint en donker haar en donkere ogen.

11. Keessie

Keessie Actief lid

8 jul 2014
    358
    406
    63
    Vrouw
    Trotse melkvee boerin!
    Achterhoek
    50% Zeeuws + 50% Achterhoeks :)

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Onze dochter zijn half Turks half Nederlands. Mijn man is Turks, ik ben zelf 1/4 Turks, 1/8 Zwitsers en de rest Nederlands ;) (gaat verder nergens over want ik ben nooit met die achtergronden opgevoed maar het klinkt leuk). Beide dochters hebben donkerbruine ogen en donkerblond haar. Je kunt er niet aan afzien dat ze half Turks zijn, mijn man is zelf ook niet donker dus het valt niet zo op. Maar omdat ze een Turkse naam en Turkse achternaam hebben is het toch wel duidelijk :)

13. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    100% NL van beide kanten, iig tot de 17e eeuw. Mijn familie daarvoor uit heel Europa; oorspronkelijk Italie.
    Dl is blond met blauwe ogen maar is niet type Hollandse kaaskop. Zou ook zo door kunnen gaan voor een wat lichtergetint kind uit Italie of Jordanie.

14. Bailief

Bailief Niet meer actief

Half Nederlands en half Iraans.
    Dochter lijkt helemaal Nederlands, alleen haar achternaam roept vraagtekens op ;). Ben daarom heel benieuwd of een tweede een totaal ander uiterlijk heeft.

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    zelf ben ik Nederlander met (aan moeders kant) opa joods bloed en oma zigeunerbloed. andere kant volledig Nederlands.
    Zelf noem ik me volledig Nederlandse omdat ik blank ben met blond haar en blauwe ogen.

Dan heeft mijn man een Turkse vader en Nederlandse moeder

Onze kinderen zijn dus kwart turks en 3/4 nederlands ( en dus beetje joods en zigeuner mix )

dochter is blank, blauwe ogen en blond haar
    zoontje heeft pik zwart haar, hele donkere bruine ogen en een tintje

verder lijken ze wel op elkaar maar de kleur combi geeft wel is vraagtekens bij buitenstaanders. vragen als hebben ze dezelfde vader bijv.

kraamhulp bij de 2e zij zelf dat mijn dochter nooit van mijn man kon zijn, blond en blauwe ogen terwijl vader turks was kon echt niet. Moest me echt verdedigen. heb toen ook een klacht ingediend . vond dat zo onbeschoft . Hij is half turks en heeft Nederlandse moeder verklaarde een hoop maar dan nog waar bemoeide ze zich mee.

16. neveah

neveah Actief lid

10 feb 2016
    230
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw dat vind ik echt brutaal! Van mij had ze mogen vertrekken en ik had ook zeker een klacht ingediend.

Ze vragen mijn kinderen wel eens of mijn tante (Surinaams, donker) wel eens of ze echt met hun tante zijn en of alles wel goed is. Mijn dochter is lichtgetint en zoontje is echt blank. Tante voelt zich dan al redelijk beledigt en dochter inmiddels ook. Laat staan als je zoiets moet aanhoren als ouder in je kraamweek :$

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hier 50% nl
    50% angolese (Afrika)
    Dochter is 100% papa alleen lichter.
    Maar hoe ze loopt de bouw de teennagels dr haren dr billen. Alles van papa.

Ben zo benieuwd hoe ons zoontje eruit komt te zien.

Waren 4 weken geleden op vakantie.
    Blanke vrouw blonde haren blauwe ogen.
    Donkere mam kroes haar.
    1 ste kind echt halfbloedje net als onze dochter. Dus kroes haar bruin en donkere ogen.
    2 de kindje rood haar lichtere huidskleur dan eerste en lichtere bruine ogen
    3 de kindje spierwit blond haar en blauwe ogen
    Was zo apart om te zien.

Ik heb zelf donkere haren en blauwe ogen. Duim duim op zoontje met mooi.kleurtje en lichte ogen..

18. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    50% Nederlands en 1/4 Oekrains, 1/8 Pools en 1/8 Boerjatisch (Siberische inheemse bevolking).

Mijn oudste is donkerblond met hazelnootbruine ogen
    Mijn middelste is donkerblond met felblauwe ogen
    Mijn jongeste is witblond met grijs/blauwe ogen.

Alleen mijn oudste heeft de hoge Boerjatische jukbeenderen.

19. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Dochter is 3/4e nederlands 1/4e Servisch. Mijn ex is half Servisch en ik ben nederlands.

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja roep het maar haha. Wij hebben geen idee 😂
    Hij lijkt soms wat Indisch. Ook heel lang een grote mongolenvlek gehad.

Deel Deze Pagina