Wat voor "bloed" hebben jouw kinderen? :P

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door 2mam2, 16 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Islah

Islah Niet meer actief

Half Tunesisch en half Nederlands.
    Qua uiterlijk is er niet aan te zien dat ze half buitenlands zijn. Maar mijn man is ondanks zijn afkomst ook erg licht, hij wordt eigenlijk altijd voor autochtoon aangezien.

Ik heb trouwens een hekel aan de opmerking "oh je kan gelijk zien dat het halfbloedjes zijn, wat een mooie kinderen". Is vast goed bedoeld hoor, maar het is dus echt niet te zien. De mensen die dit zeggen, zeggen het ook pas wanneer ze het weten.
    En mijn kinderen zijn helemaal niet mooier dan een volledig Nederlands of volledig Turks of wat dan ook kindje. Wat een onzin.

Qua Nederlands bloed is het ook erg gemengd, maar wel voornamelijk uit het (noord)oosten van het land.

2. Islah

Islah Niet meer actief

Wat onbeschoft zeg! Wat denkt ze wel niet.
    Ik heb een vriendin waarvan haar kinderen slechts kwart Nederlands zijn, de rest Turks. En die kinderen zijn echt superblond.
    En in mijn Arabische schoonfamilie dus ook heel wat mensen met blond haar en blauwe ogen.

3. maliro

maliro Niet meer actief

Wij zijn Nederlands.
    Voorouders van ex komen uit Friesland en Drenthe.
    Mijn voorouders uit Frankrijk en Duitsland. Maar al generaties lang in nl. Voornamelijk uit friesland en twente. Ik heb zelf donker haar en groene ogen. Kids lichtbruin haar. Zoon heeft groene ogen en mijn dochter bruine ogen. Mijn kinderen zijn geboren in Groningen maar We noemen ze drents aangezien ex en ik beiden praktisch ons hele leven in Drenthe wonen.

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

Mijn kinderen hebben Duits/ Iraans/ Afghaans bloed. Alhoewel mijn opa Frans is... En de andere kant van mijn familie komen mijn voorouders uit Azerbeidzjan

Deel Deze Pagina