Heb gister in 1 avond (tot half twee 's nachts) De duizend schitterende zonnen van Khaled Hosseini gelezen. Dikke tranen, wat een heftig boek zeg... Ben vandaag wel ongesteld geworden, kan ook daarvan zijn die dikke tranen, sh*t hormonen...
Ik ben nu bezig in Als er doornen zijn van Virginia Andrews van de Dollanganger-serie! Verder heb ik de Ruby serie al helemaal uit gelezen en vind het zulke leuke boeken omdat je ze makkelijk weg leest! Het zijn gewoon heerlijke romans! Verder een echte aanrader Er komt een vrouw bij de dokter, en , De weduwenaar die had ik echt allebei in een weekeind uitgelezen! Gaat over een jong gezinnetje waar de moeder borstkanker van krijgt. En dan wordt het geschreven door de man, dus ook hoe hij alles beleefd.
denk dat velen die boeken al gelezen hebben en inderdaad dat zijn echte aanraders maar ook echte tranen trekkers minder geschikt voor zwangere dames met de tranen hoog Verder een echte aanrader mocht je graag over de 2de wereldoorlog lezen (geen romans dus echt heftig) De Nacht en Alle rivieren stromen naar de zee van Elie Wiesel. Momenteel ben ik in de roman leesbui de hormonen zitten nog te hoog *snik* dus dat soort boeken lees ik maar ff niet want dat is wel allemaal echt gebeurt en dan lees je een boek toch anders.
hmm gister viel shopaholic and baby op de mat ( van sinterklaas ) dus die ga ik lezen... Hou je mond die vond ik echt hilarisch! Echt super hoor! dus ja vandaag benik al een beetje begonnen met de laatste deel, en morgen bestel ik ( of vandaag ) slapeloze nachten!
Ik ben nu bezig in Schaduwridder van James Clemens. Ben helemaal dol op Fantasy en dit is een erg goede schrijver. Verder ben ik met smart aan het wachten tot de laatste wet van de magie uitkomt van Terry Goodkind.
@han, ik wacht er ook op! Geweldige serie! Ik ben bezig in het (voor mij) beste kinderboek ooit: Het Oneindige Verhaal van Michael Ende Dit gaat over een jongetje dat gepest wordt op de lagere school, een boek jat bij de boekhandel en daar helemaal (letterlijk) in wegvlucht. Groetjes, Didier
oh mijn man is echt gek van die schrijver! ik heb de film 'chocolat' al gezien, maar het boek lijkt me ook mooi (boeken zijn altijd beter, toch?)
@GuppieNL: Volgens mij is dat boek verfilmd als The Neverending Story, vond ik destijds een erg leuke film. De special effects zijn wel erg jaren 80, maar desondanks toch een hele leuke film, voor als je het boek uit hebt.
hahaha ik heb m laatst nog gezien, ik heb echt zo moeten lachen (hij is nu zo slecht!) GuppieL, kijk, dat lijkt me echt een leuk boek. misschien ga ik die ook wel lezen.