Hallo, Ik heb nu al 3 jr last roos, ik heb van de huisarts verschillende shampoo kuurtjes gekregen. Niets heeft geholpen, meestal na zo'n kuur is het 1 dag of 2 dagen weg en komt het weer terug. Wie heeft voor mij een tip van een andere shampoo of kuur die erg goed is. Alvast bedankt Mamavyas
Mijn man heeft ook snel last van roos. Sinds hij Head and Shoulders (weet niet hoe je het schrijft) gebruikt niet meer. Misschien eens uitproberen? Succes! Liefs, misspuma
OOh oke die heb ik jaren geleden eens geprobeerd. Ik haak snel af en ga dan meteen een andere shampoo gebruiken. Ik ga head and shoulders eens proberen. Thanx voor de tip!
Ja, je moet hem wel dagelijks gebruiken hoor! Als mijn man ermee stopt is de roos zo terug. Succes! Liefs, misspuma
Hoi Mamavyas, Ik ben een natuurlijk kuurtje die je misschien kan proberen? Kook een halve liter water en giet het in een bak waar je een deksel op kan doen. Doe hier 5 brandnetel theezakjes in. Deksel erop en ongeveer 5 a 10 minuten laten trekken. Laat het daarna afkoelen. Was je haar zoals je altijd doet en gebruik het brandneteltheewater om je haren mee te spoelen. Als je het over je hoofd giet, masseer dan ook je hoofdhuid. Een aantal keer per week toepassen en de roos zal verdwijnen (ja dat zegt de site waar ik het heb gevonden tenminste) Groetjes, Selma2oo7
Resdan shampoo, iemand die ik ken heeft daar na jaren vanalles gebrobeerd te hebben, veel baat bij gehad.
Head en Shoulders.... dat je daar zelf niet op gekomen bent Dat van die brandnetels zou wel een uitvinding zijn zeg, klinkt heel serieus! Hier geen verse tips.... Elmo
heb ik al eens geprobeerd, heb ik van mijn huisarts gekregen. Na de kuur heb ik 1 a 2 dgn geen roos en dan is het weer terug.
Hier was ik natuurlijk wel opgekomen, maar ik heb iin het verleden al eens geprobeerd. Ik heb te snel afgehaakt begrijp ik.
Als je geverfd haar hebt kun je beter geen Head&Shoulders gebruiken. Dan is je mooie kleurtje zo weg! Of hebben ze tegenwoordig ook H&S voor gekleurd haar?
na de bevalling had ik ook een periode dat mijn hoofdhuid schilferde... ik heb toen de groene vichy shampoo gekocht en dat gebruikt..het hielp heel goed bij mij hij stinkt alleen wel BAH