Wat voor bovenkleding bij een buikje?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubblez, 9 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Wat ik ook wel eens doe is m'n gewone topje aan en dan er iets overheen. Dan valt je buikje ook iets minder op

2. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Goeie tips!! :D

3. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik weet niet hoe jouw lichaam in verhouding is natuurlijk, maar pas wel op met die genoemde shirts van Bonprix als je brede heupen hebt. Ik vind zulke shirts dan echt veel dikker maken omdat je zo'n groot vlak krijgt zeg maar.

4. Logan

Logan Niet meer actief

Wat gek dat je zo'n last hebt van je buik. Ik kon, met sectio, na een week of 10 alles hebben op mijn litteken. Misschien toch even in de gaten houden.

Verder, hoge broeken of een jasje over de rolletjes heen. Ga naar een winkel waar ze advies geven en koop 1 setje. Gebruik dat om je kast verder te vullen.

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb brede heupen, dikke bovenbenen ook. Een peer figuur in theorie, behalve dat ik ook grote borsten heb haha.

Ik bestel ze gewoon, kan ze altijd weer terug sturen.

En hempjes draag ik altijd onder kleding, net iets warmer 😊

6. jojo85

jojo85 Fanatiek lid

14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Ik heb zelf twee keer sectie gehad en best lang geduurd voordat de huid er omheen niet meer vervelend voelde. Volgens gynaecoloog niet vreemd. Ik draag nog steeds altijd hemdjes onder shirts zodat ik die in m'n broek kan stoppen, anders voelt een broek met een riem heel vervelend. Ik kan ook geen sterk corrigerende hemdjes of body's meer dragen, alleen nog licht corrigerend of gewoon.

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb geen sectio gehad, maar een gewone bevalling dus geen wond ofzo op mn buik. Maar het voelt gewoon niet lekker. Eigenlijk voelde het nooit lekker; dus tis niet persee zwangerschap gerelateerd ofzo..

En als het niet lekker zit lekker niet dragen :)

8. Logan

Logan Niet meer actief

Vervelend zeg! Ik heb alleen soort van verdoofd gevoel rond het litteken. Ik denk dat ik daarom gewoon 'alles' hebben kan.

Deel Deze Pagina